بهترین هتل های 5 ستاره وارنا

به گزارش مجله عطر یاس، هتل های 5 ستاره وارنا

وارنا سومین شهر بزرگ بلغارستان و تفریحگاهی ساحلی ست، این شهر در کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده است و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان می باشد. چون شهری ساحلی است گردشگرانی که تفریحات ساحلی دوست دارند زیاد به این شهر سفر می کنند به همین دلیل هتل های زیادی دارد، می خواهیم تعدادی از بهترین هتل های این شهر را معرفی کنیم ، با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره وارنا

هتل swiss-bell وارنا

هتل 5 ستاره سوئیس-بل وارنا 15 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد، در مرکز شهر وارنا در کنار باغ دریایی، در 500 متری ساحل و یک کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. هتل 74 اتاق دارد که همه آن ها بزرگ و نورگیر هستند و امکانات چای | قهوه ساز، حمام شخصی، مینی بار و تلویزیون 32 اینچ دارند، در طول روز، روم سرویس و وای فای رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. امکانات استخر سرپوشیده و باشگاه رایگان است. رستوران برای شام غذاهایی با منوی انتخابی سرو می کند که می توانید از آن غذاهای محلی یا بین المللی را سفارش دهید. هتل یک پارکینگ زیر زمینی دارد که اگر برای گشت و گذار در شهر اتومبیل کرایه کردید می توانید آن را در این پارکینگ قرار دهید. فاصله هتل تا فرودگاه 11 کیلومتر است که اگر از هتل درخواست کنید برای شما ترتیب ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه را می دهد. یک باشگاه تنیس در 150 متری هتل است که در صورتی که علاقه به این ورزش داشته باشید به راحتی می توانید از این هتل به باشگاه برسید. از هتل با چند قدم پیاده روی می توانید به مرکز خرید، رستوران های مختلف و دلفارینیوم وارنا برسید.

هتل graffit gallery design وارنا

هتل 5 ستاره گرافیت گالری دیزاین وارنا 6 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. این هتل مدرن در مرکز شهر وارنا در 400 متری ساحل دریای سیاه می باشد. در کنار هتل ایستگاه اتوبوس هست که به راحتی می توانید از آنجا به ساحل تفریحی گلدن سندز بروید. 55 اتاق دارد که وسایل زیبا به همراه طراحی مدرن به اتاق ها جلوه خاصی بخشیده است، همه آن ها سیستم تهویه، تلویزیون و وای فای رایگان دارند. حمام ها، مردن و بزرگ هستند و وان و سشوار دارند. استخرهای این هتل امکانات خوبی دارند و می توانید همانطور که در حال شنا هستید از چشم اندار پانورامایی پنجره هم لذت ببرید، سونا و باشگاه هم در اختیار شما قرار گرفته است. در رستوران هتل غذاهای بلغاری و بین المللی سرو می شود و در کافه آن هم نوشیدنی های داغ و کیک های خوشمزه آماده است. دسترسی هتل به جاذبه هایی مثل موزه باستان شناسی، حمام رومی و کلیسای جامع گنبد بسیار خوب است و با چند دقیقه پیاده روی می توانید به آن ها برسید. فاصله هتل تا باغ دریایی 200 متر و تا دولفیناریوم 1 کیلومتر است، فرودگاه هم در 8 کیلومتری هتل می باشد.

هتل grand London وارنا

هتل 5 ستاره گراند لندن وارنا 9 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. طراحی این هتل منحصربفرد و برای اوایل قرن بیستم است. این هتل کلاسیک وای فای، پارکینگ رایگان و 24 اتاق دارد که همه آن ها دارای دکوراسیونی زیبا و راحت هستند. در لابی هتل یک کافه وجود دارد که می توانید در آن جا نوشیدنی و میان وعده میل کنید، برای غذا هم به رستوران هتل بروید. این هتل تنها هتل گراند شهر است که همچنان وجود دارد و کاملا نوسازی شده اما فضایی کاملا سنتی دارد. هتل دارای امکاناتی مثل سونا، باشگاه، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه و … است. فاصله هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر است و با هزینه اضافی ترانسفر فرودگاهی دارد.

هتل Melia Grand Hermitage وارنا

هتل 5 ستاره ملیا گرند هرمیتیج وارنا بر روی دامنه های تپه قرار گرفته است و فاصله آن تا ساحل فقط 100 متر است و به تفریگاه گلدن سندز دسترسی راحتی دارد. 727 اتاق دارد که همه آن ها بالکن بزرگ و شخصی با چشم انداز دریا، پارک های اطراف و تپه های جنگلی دارند. در رستوران هتل غذاهای بلغاری و بین المللی سرو می شود و در کافه آن هم می توانید اوقاتی آرامش بخش را با نوشیدن قهوه های مخصوص بلغاری داشته باشید. در شمال این هتل پارک سرسبزی وجود دارد و قسمت شرق آن تفرجگاه و ساحل است.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1872

به "بهترین هتل های 5 ستاره وارنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 5 ستاره وارنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید