لورنزتی: خبرنگاران ایتالیایی می خواهند مردم را با شایعات شگفت زده نمایند

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم والیبال ترنتینو گفت: خبرنگاران ایتالیایی در شرایط فعلی، سوژه های چندانی برای نوشتن ندارند به همین خاطر سعی می نمایند مردم را با شایعات شگفت زده نمایند.

لورنزتی: خبرنگاران ایتالیایی می خواهند مردم را با شایعات شگفت زده نمایند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه گاتزتو دلو اسپورت مدعی شده که آنجلو لورنزتی، سرمربی تیم والیبال ترنتینوی ایتالیا جدی ترین گزینه برای راهنمایی تیم ملی والیبال ایران است و با وجود اینکه فدراسیون ایران در حال رایزنی با گزینه های مختلف است، اما مذاکره با این سرمربی ایتالیایی به خوبی پیش می رود.

لورنزتی در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: خبرنگاران ایتالیایی در شرایط فعلی، سوژه های چندانی برای نوشتن ندارند به همین خاطر سعی می نمایند مردم را با شایعات شگفت زده نمایند.

لورنزتی پیش از این گفته بود: راهنمایی تیم ملی ایران برای همه مربیان از جمله من، فرصت بسیار بزرگی است، اما من با یک باشگاه خیلی خاص به نام ترنتینو تا ماه ژوئن سال 2021 قرارداد دارم به همین خاطر نمی توانم خودم را کاندیدای راهنمایی تیم ملی ایران بدانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 845

به "لورنزتی: خبرنگاران ایتالیایی می خواهند مردم را با شایعات شگفت زده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لورنزتی: خبرنگاران ایتالیایی می خواهند مردم را با شایعات شگفت زده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید