فوق ستاره ها علیه یکدیگر؛ بحران بزرگ در متمول ترین تیم دنیا

به گزارش مجله عطر یاس، نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است در رختکن پی اس جی دودستگی شدیدی رخ داده و بازیکنان این تیم به دو گروه متخاصم تقسیم شده اند. گروهی به سرکردگی نیمار که بازیکنان اهل آمریکای جنوبی و اسپانیایی زبان تیم را شامل می گردد و گروه طرفداران امباپه که به جز او تنها چهار بازیکن عضو آن هستند.

فوق ستاره ها علیه یکدیگر؛ بحران بزرگ در متمول ترین تیم دنیا

امباپه سال جاری تابستان با اینکه مذاکراتش با رئال مادرید به مراحل پیشرفته رسیده بود اما در نهایت قراردادش با پی اس جی را تمدید کرد تا دستمزدی معادل 700هزار یورو در هفته دریافت کند. به عنوان بخشی از قرارداد به امباپه اجازه داده شد در بعضی از تصمیم های ورزشی و مدیریتی باشگاه اعمال نفوذ کند. نیمار و بازیکنان نزدیک به او از این بابت عصبانی هستند و دادن چنین امتیازهایی به امباپه را برنمی تابند.

گزارش اخیر لو پاریزین مبنی بر اینکه امباپه میخواهد در ماه ژانویه پاریس را ترک کند تنش درون تیمی در پاری سن ژرمن را افزایش داده است.

اکیپ در گزارش خود می گوید نیمار که در این فصل چندین بار به صورت علنی نشان داد که با امباپه مشکل دارد سردسته گروهی شده که ستاره فرانسوی را کاملا ایزوله نموده اند. این نشریه می گوید از وقتی معین شده که امباپه قصد ترک باشگاه را دارد این گروه از بازیکنان او را کاملا بایکوت نموده و حتی از امباپه رو برمی گردانند. علاوه بر بازیکنان اهل آمریکای جنوبی، مارکینیوش و اسپانیایی زبان هایی مثل راموس در این گروه هستند.

تنها بازیکنانی که در حال حاضر خود را در گروه امباپه حس می نمایند پرسنل کیمپمبه، نوردی موکیله ، هوگو اکیتیکه و اشرف حکیمی هستند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2039

به "فوق ستاره ها علیه یکدیگر؛ بحران بزرگ در متمول ترین تیم دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق ستاره ها علیه یکدیگر؛ بحران بزرگ در متمول ترین تیم دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید