فریاد الله اکبر سکوت بازی محبت آمیز ترکیه - یونان را شکست

به گزارش مجله عطر یاس، پیش از آغاز ملاقات محبت آمیز تیم های ملی فوتبال ترکیه و یونان بعضی طرفداران ترکیه ای اقداماتی انجام دادند.

فریاد الله اکبر سکوت بازی محبت آمیز ترکیه - یونان را شکست

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، پیش از آغاز ملاقات محبت آمیز شب گذشته (سه شنبه) تیم های ملی فوتبال ترکیه و یونان که در شهر استانبول برگزار گردید، همانند دیگر بازی های اروپایی، بازیکنان دو تیم به احترام قربانیان حادثه تروریستی پاریس و اعلام همبستگی خود با خانواده های آنان یک دقیقه سکوت کردند، اما بعضی از طرفداران حاضر در استادیوم در جریان این سکوت آغاز به هو کردن کردند و در ادامه فریاد الله اکبر برآوردند. این بازی با نتیجه تساوی بدون گل انتها یافت.

در تمامی بازی های که در سرتاسر اروپا و حتی قاره های دیگر برگزار می گردد در حمایت از مردم پاریس یک دقیقه سکوت لحاظ می گردد و بازیکنان تیم ها بازوبندی مشکی رنگ به یاد قربانیان این حادثه تروریستی به بازو می بندند. در حادثه شب آدینه که در حاشیه ملاقات محبت آمیز فرانسه - آلمان رخ داد، 129 نفر کشته شدند.

شب گذشته هم در پی لغو ملاقات محبت آمیز تیم های بلژیک و اسپانیا در بروکسل بنا به دلایل امنیتی، ملاقات محبت آمیز شب گذشته آلمان - هلند نیز به دلیل مشابهی لغو شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 846

به "فریاد الله اکبر سکوت بازی محبت آمیز ترکیه - یونان را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریاد الله اکبر سکوت بازی محبت آمیز ترکیه - یونان را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید