فراخوان عضویت در بانک اطلاعات مردم شناسان ایران

به گزارش مجله عطر یاس، پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به مناسبت هشتادمین سال تاسیس نهاد مردم شناسی در ایران، مردم شناسان، فارغ التحصیلان و علاقه مندان مردم شناسی را به ثبت نام در بانک اطلاعات مردم شناسان ایران فرا می خواند.

فراخوان عضویت در بانک اطلاعات مردم شناسان ایران

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن زاده، رئیس پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی با اعلام فراخوان ثبت نام در در بانک اطلاعات مردم شناسان ایران، گفت: بانک اطلاعات مردم شناسان ایران برای تمام فارغ التحصیلان علاقه مند به رشته مردم شناسی امکان ثبت نام دراین بانک را فراهم می نماید.

او ادامه داد: آن ها می توانند ضمن همکاری با پژوهشکده مردم شناسی در حوزه های مختلف از آخرین رویدادهای مرتبط با مردم شناسی در ایران مطلع شده و منشورات این پژوهشکده را به صورت الکترونیک دریافت نمایند.

او همچنین اظهار اضافه نمود: مردم شناسانی که در همایش و نمایشگاه هشتادمین سال تاسیس نهاد مردم شناسی در ایران در 22 آذرماه در موزه ملی ایران نسبت به ثبت نام در بانک اطلاعات اقدام نمایند، می توانند با دریافت کارت عضویت بعضی از آثار پژوهشی منتشر شده توسط پژوهشکده مردم شناسی را دریافت نمایند.

بنا بر این گزارش، همایش و نمایشگاه هشتادمین سال تاسیس نهاد مردم شناسی در ایران توسط پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، نهادهای دانشگاهی و پژوهشگاهی چون معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز اسناد فرهنگی آسیا (پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، موزه ملی ایران، کمیته ملی موزه های ایران و ... برگزار می گردد.

علاقه مندان به ثبت نام در بانک اطلاعات مردم شناسان ایران می توانند با مراجعه به بخش فراخوان سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری www.richt.ir فرم مربوطه را تکمیل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 666

به "فراخوان عضویت در بانک اطلاعات مردم شناسان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان عضویت در بانک اطلاعات مردم شناسان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید