ضرورت تشویق مردم از سوی شهرداری در زمینه فرزندآوری

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: ارائه تسهیلات و تشویق مردم از سوی شهرداری در زمینه فرزندآوری ضروری است.

ضرورت تشویق مردم از سوی شهرداری در زمینه فرزندآوری

تشکیل کمیسیون خانواده در کشور و بخصوص برای اولین بار در شورای ششم شهر یزد نتیجه خوبی را به همراه داشت.

پارساییان گفت: شرایط خاص در جامعه کنونی و پیغام رهبر معظم انقلاب درخصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی بعلاوه یک سری قوانینی که مرتبط با جمعیت و تنظیم خانواده است موجب شد تا کمیسیون خانواده در شهر یزد تشکیل گردد و ماهم در این زمینه در کوشش هستیم تا با تصویب بسته های تشویقی شهرداری در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قدم های موثری را برداریم.

او گفت: در استان یزد در مورد فرزند آوری توجه خاصی صورت نگرفته است لذا کمیسیون خانواده برای نتیجه گیری بهتر در این زمینه به بحث و مصاحبه می پردازد و موفقیت در طرح های حمایتی مستلزم همکاری و تعامل همه دستگاه ها است.

او گفت: تمام دستگاه ها باید با برنامه ریزی و حمایت از جامعه هدف برای تحقق سیاست های کلی این قانون گام بردارند.

رئیس کمیسیون خانواده گفت: باید قوانینی که موجب تسهیلات و تشویق مردم در زمینه فرزندآوری میگردد در ضوابط شهرداری ذکر گردد.

پارسائیان گفت: کمیسیون خانواده در اجرای قوانین مرتبط با خانواده که در هیات دولت یا مجلس تصویب شده است نیز در مورد اجرای آن به وسیله شهرداری باید نظارت کافی داشته باشد.

وی درخصوص توانمند سازی بانوان گفت: یکی دیگر از زیر مجموعه های بحث خانواده، توانمند سازی بانوان است. در صدد هستیم تا زمینه ای ایجاد شوند برای ارائه تولیدات بانوان توانمند به مردم که با هدف رونق مالی برای خانواده ها شکل میگیرد.

پارسائیان سرانجام گفت: ارتباط کمیسیون گردشگری با خانواده نیز باعث میگردد بانوانی که در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند معرفی و شناخته شوند

خبرنگاران یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2028

به "ضرورت تشویق مردم از سوی شهرداری در زمینه فرزندآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تشویق مردم از سوی شهرداری در زمینه فرزندآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید