تور ارزان سنگاپور: سنگاپور با زندگی شبانه در اسکله کلارک

به گزارش مجله عطر یاس، اسکله کلارک یکی از مراکز تفریحی در شب های سنگاپور

سنگاپور گزینه خوبی برای گذراندن تعطیلات و دوری از روزهای پر فشار کاری است. مقصدی که در آن زمانی برای بی حوصلگی پیدا نمی کنید. یکی از جذابیت های این مقصد دیدنی جاذبه ای به نام اسکله کلارک است که به منطقه کلارک کی معروف است، از برترین مکان های تفریحی برای زندگی شبانه! در بسیاری از شهرهای جهان زندگی شبانه وجود ندارد، به این معنی که شهر در اوایل شب تعطیل می گردد و با بستن مغازه ها و فروشگاه ها مردم به خانه هایشان می فرایند. اما در برخی شهرها و کشورهای جهان از جمله شهرهای جنوب شرق آسیا شما با زندگی شبانه روبرو می شوید، به شکلی که تا دیروقت مغازه ها و رستوران ها باز هستند و شما می توانید در مراکز تفریحی از شب هایتان لذت ببرید. این تجربه در شهرهایی مثل بانکوک، پاتایا، سنگاپور و … بسیار مرسوم است. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این اسکله بدانیم.

تور ارزان سنگاپور: سنگاپور با زندگی شبانه در اسکله کلارک

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اما اسکله کلارک در سنگاپور از برترین منطقه ها گردشگری برای تجربه زندگی شبانه در سنگاپور است، اسکله ای که قدمت آن به دو قرن پیش می رسد و میزبان مغازه های مختلفی است که در کنار هم شب های فوق العاده اینجا را رقم می زنند. این اسکله تلفیقی از فرهنگ آسیایی و اروپایی است، خیابان های قدیمی همجوار اینجا با ساختمان های بازمانده از دوران استعمار زیبایی این منطقه را دو چندان نموده اند.

با رسیدن غروب و تاریک شدن هوا مغازه ها و غذاخوری های روباز اسکله درهایشان را برای گردشگران باز می نمایند تا شب های اینجا مملو از گردشگران داخلی و خارجی گردد.

در شب های زنده اینجا می توانید در رستوران های کنار اسکله غذاهای خوشمزه ای صرف کنید، انواع مختلفی از غذاهای شرقی، چینی، هندی و اروپایی در اینجا طبخ می شوند و صرف آنها حین گوش کردن به موسیقی های زنده اسکله بسیار لذت بخش تر خواهد بود. پیشنهاد می کنیم در اینجا غذاهای دریایی و محلی را امتحان کنید چرا که غذاهای غربی را در هر جای دیگری می توانید سفارش دهید. برای مثال اینجا خرچنگ های فوق العاده خوشمزه ای طبخ می گردد و اگر خیلی اهل خوردن خرچنگ نیستید ایرادی ندارد خوراک های متنوع ماهی پیش رویتان است. حتی اگر میل به شام ندارید می توانید یک خوراکی محلی را در اینجا امتحان کنید، میوه های خوشمزه استوایی می توانند گزینه خوشمزه ای باشند که در اینجا به راحتی می توانید پیدا کنید.

علاوه بر غذاخوری های متنوع در اینجا مغازه های دیگری نیز وجود دارند که با سر زدن به آنها زیباترین پارچه ها به خصوص ابریشم، کالاهای عتیقه، صنایع دستی و …را خواهید دید که انتخاب خوبی برای خرید سوغاتی هستند. پیشنهاد می کنیم ساعتی را با قایق سواری روی رودخانه اینجا بگذرانید، شب های اینجا حتی در قایق ها نیز متقاوت و مجذوب کننده است.

انعکاس نورهای اسکله به روی آب تصویر بسیار دلنشینی را رقم می زند، تا چشمتان می بیند و گوشتان می شنود سراسر حس شادی و زندگی در جریان است. بسیاری از اهالی سنگاپور و گردشگران خارجی در کنار رودخانه به تماشای انعکاس زیبای نورهای رنگی روی آب می نشینند، پس چه خوب است که شما هم چنین تجربه ای را داشته باشید، بودن در اینجا آن هم در آب و هوای استوایی سنگاپور می تواند بسیار دلچسب باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1828

به "تور ارزان سنگاپور: سنگاپور با زندگی شبانه در اسکله کلارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سنگاپور: سنگاپور با زندگی شبانه در اسکله کلارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید