زیرساخت های آموزشی تنگستان بهبود می یابد

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، عبدالحسن رفیعی پور عصر چهارشنبه در جمع دانش آموزان متوسطه دوم امام صادق (ع) روستای پهلوان کشی از دانش آموزان خواست تا از زمان تحصیل خود بیشترین بهره را در فراگیری مهارت های اجتماعی ببرند و با حضور در مجامع مختلف نسبت به تمرین مطالبه گری اقدام نمایند.

زیرساخت های آموزشی تنگستان بهبود می یابد

فرماندار تنگستان اضافه کرد: دانش آموزان امروز مدیران آینده جامعه هستند که باید با تمرین و شناخت دقیق از فرصت ها زمینه های حضور خود را در مسیر مدیریت توسعه کشور فراهم نمایند.

رفیعی پور از نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه و از مراکز آموزشی به عنوان مهمترین منبع تربیت و پرورش نیروی انسانی یاد نمودند و بر ضرورت شناسایی و پرورش نخبگان و استعدادها در اینگونه مراکز تاکید نمودند.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان بیان داشت : دانش آموزان آینده سازان کشور و محور توسعه علمی بوده و توجه به این قشر از جامعه توسعه سایر بخش های اجتماعی و اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان آینده سازان کشور هستید و هر کدام شما در آینده نقشی در جامعه ایفا خواهید کرد و خود را برای ایفای نقش آماده کنید.

رفیعی پور در این سفر از دبیرستان متوسطه دوم امام صادق (ع) روستای پهلوان کشی بازدید و با توجه به تخریبی بودن ساختمان مدرسه و حضور خیرین برای یاری به احداث ساختمان این واحد آموزشی، پروژه احداث مدرسه شش کلاسه با مشارکت خیرین اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 50

به "زیرساخت های آموزشی تنگستان بهبود می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های آموزشی تنگستان بهبود می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید