روبوریس خودروی برقی تسلا را به چالش کشید

به گزارش مجله عطر یاس، چند روز بعد از اعلام عرضه نمونه اولیه و پرسرعت خودروی مدل اس شرکت تسلا، شرکت روبوریس، تسلا را به چالش کشیده است.

روبوریس خودروی برقی تسلا را به چالش کشید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، روبوریس شرکت سازنده اولین خودروی مسابقه ای تمام برقی جهان اعلام نموده خودروهای ساخت این شرکت قدرتمندتر و سریع تر از فراوریات تسلا است و برای اثبات این موضوع آماده برگزاری مسابقه بین این دو نوع خودرو است.

روبوریس از پلاتفورم خودروی اتوماتیک درایو شرکت ان ویدیا در فراوری خودروی روبوکار خود استفاده نموده و در دو سال اخیر بسیار خبرساز بوده است. روبوریس اولین بار در نمایشگاه سی ای اس 2018 از خودروی مسابقه ای برقی پرسرعت خود رونمایی کرد و بسیاری از رقبا را به چالش کشید.

این بار مدیران روبوریس ترجیح داده اند با ارسال پیغامی در توئیتر الون ماسک مدیرعامل تسلا را که از رکوردشکنی خودروی مدل اس بسیار خشنود است، به مبارزه دعوت نمایند. در این پیغام روبوریس خطاب به الون ماسک آمده است: چه زمانی می خواهی مسابقه بدهی؟

البته تسلا و روبوریس تنها شرکت هایی نیستند که برای فراوری خودروهای مسابقه ای برقی رقابت دارند و پورشه نیز از جمله دیگر شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 268

به "روبوریس خودروی برقی تسلا را به چالش کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبوریس خودروی برقی تسلا را به چالش کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید