راه اندازی مرکز اطلاع رسانی گردشگری یکی ازنیازهای شهرستان اهر است

به گزارش مجله عطر یاس، علیرضا قوچی بعد از ظهر آدینه در حاشیه بازدید از ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری شهرستان اهر به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه شهرستان اهر به وسیله مشکین شهر ورودی استان اردبیل و ورودی ارسباران به وسیله آذربایجان شرقی است و همچنین وجود ظرفیت های بالای گردشگری و آثار تاریخی باید مرکز اطلاع رسانی گردشگری در این شهرستان ایجاد گردد.

راه اندازی مرکز اطلاع رسانی گردشگری یکی ازنیازهای شهرستان اهر است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا دی 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: پس از تشکیل ستاد گردشگری در شهرستان اهر برای بازدید از مراکز گردشگری از جمله بقعه شیخ شهاب الدین، پارک جنگلی فندقلو، مسجد جامع و مرکز اطلاع رسانی گردشگری واقع در جنب پلیس راه اهر - تبریز که نقش بسزایی در مطلع سازی گردشگران دارد به این شهرستان آمدیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان اهر به دلیل توجه ویژه و حمایت قابل توجه وی از گردشگری شهرستان اهر گفت: ظرفیت گردشگری یکی از عوامل توسعه پایدار است و این عامل باعث پویایی، نشاط، درآمد، اقتصاد فعال در یک شهرستان خواهد بود که فرماندار اهر کاملا به این امور واقف بوده و پیگیر مسائل گردشگری اهر است.

مسئول امور شهرستانهای اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت شهرستان اهر در بحث گردشگری استان ابراز داشت: ما باید گردشگر را به اقامت در شهرستان و بازدید از مناطق دیدنی آن ترغیب کنیم چون این منطقه با داشتن مراکز مختلف گردشگری دارای پتانسیل های بالقوه ای است.

قوچی با اشاره به سند تدبیر و توسعه شهرستان اهر ابراز داشت: گردشگری شهرستان در این سند به صورت مستقل تعریف شده و جشنواره ها و نمایشگاههای صنایع دستی با موضوع ورنی در این شهرستان برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 598

به "راه اندازی مرکز اطلاع رسانی گردشگری یکی ازنیازهای شهرستان اهر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز اطلاع رسانی گردشگری یکی ازنیازهای شهرستان اهر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید