راه اندازی رشته گردشگری ویژه دانش آموزان کاردانش در مشگین شهر

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از راه اندازی رشته گردشگری ویژه دانش آموزان کاردانش در این شهرستان اطلاع داد.

راه اندازی رشته گردشگری ویژه دانش آموزان کاردانش در مشگین شهر

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، ایمانعلی ایمانی صبح روز پنج شنبه 25 مهر درحاشیه جلسه مشترک با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر گفت: پیرو مجوز اخذ شده، رشته گردشگری از سال تحصیلی جاری ویژه دانش آموزان در این شهرستان راه اندازی می گردد.

او اضافه نمود: مطابق آنالیز های صورت گرفته راه اندازی این رشته می تواند فرصت مناسبی برای آموزش های علمی و تخصصی ایجاد کند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر افزود: میراث فرهنگی در راه اندازی رشته گردشگری یاریگر آموزش و پرورش شهرستان خواهد بود.

ایمانی توضیح داد: پیرو مذاکرات صورت گرفته با مدیریت پل معلق، واحدهای عملی و کارگاه های رشته گردشگری قرار است درمحل این پل برگزار گردد.

او تاکید نمود: با توجه به اینکه مشگین شهر یکی از قطب های گردشگری و از مقاصد اصلی گردشگران محسوب می گردد، راه اندازی این رشته تحصیلی می تواند فرصت مطلوبی برای تربیت متخصصان این رشته فراهم کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 385

به "راه اندازی رشته گردشگری ویژه دانش آموزان کاردانش در مشگین شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی رشته گردشگری ویژه دانش آموزان کاردانش در مشگین شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید