رئیس سابق بارسلونا اسطوره طرفداران اتلتیکومادرید شد!

به گزارش مجله عطر یاس، طرفداران تیم فوتبال اتلتیکومادرید در حرکتی تمسخرآمیز رئیس سابق باشگاه بارسلونا را دست انداختند.

رئیس سابق بارسلونا اسطوره طرفداران اتلتیکومادرید شد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، بازی شب گذشته (شنبه) تیم های فوتبال اتلتیکومادرید و بارسلونا در استادیوم واندامتروپولیتانوی مادرید حواشی جالبی داشت که خودداری لوئیس سوارس مهاجم اتلتیکو از شادی کردن پس از گگرددن دروازه تیم سابقش تنها یکی از آنها بود.

یکی دیگر از حواشی بازی اما حرکت طرفداران تیم اتلتیکومادرید در محوطه بیرونی استادیوم واندامتروپولیتانو بود جایی که باشگاه مادریدی برای ادای احترام به اسطوره ها و ستارگانش جهتی ساخته که در آن روی لوح های فلزی قرار گرفته روی زمین، اسامی آنها دیده می گردد. یکی از افرادی که در این جهت نامش دیده می گردد آنتوان گریزمان است، مهاجم فرانسوی که دو سال قبل به خاطر رفتنش به بارسلونا، طرفداران اتلتیکومادرید به شدت از دستش عصبانی شدند و نماد او را کثیف و پر از زباله کردند. البته با بازگشت گریزمان به اتلتیکومادرید طرفداران دوباره با او آشتی نموده اند. این بار اما طرفداران در کنار لوح نام مهاجم فرانسوی، یک لوح دیگر برای خوسپ ماریا بارتومئو رئیس سابق باشگاه بارسلونا ساخته و با آن او را مسخره نموده اند.

روی لوحی که طرفداران بارسلونا برای بارتومئو ساخته اند، نوشته شده است: اسطوره، خوسپ ماریا بارتومئو، نوبیتا، نایب رئیس 2015 تا 2020. (نوبیتا نام یک شخصیت کارتونی است که در اسپانیا چهره بارتومئو شبیه به او دانسته می گردد.)

هدف طرفداران اتلتیکومادرید از گذاشتن این لوح فلزی در کنار لوح گریزمان اشاره به خدمتی است که بارتومئو با پرداخت 120 میلیون یورو به روخی بلانکو برای خرید گریزمان و فروش لوئیس سوارس به تیم مرکز اسپانیا انجام داد. اتلتیکومادرید پس از دو سال توانسته گریزمان را به صورت قرضی و با بند خرید قطعی که یک سوم رقم فروش او به بارسلوناست، پس بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1729

به "رئیس سابق بارسلونا اسطوره طرفداران اتلتیکومادرید شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سابق بارسلونا اسطوره طرفداران اتلتیکومادرید شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید