آنچلوتی: بیل فردا بازی نخواهد کرد، اِزار از وضعیتش راضی نیست

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید خبر داد بال ولزی اش در بازی فردا با رایووایکانو بازی نخواهد کرد.

آنچلوتی: بیل فردا بازی نخواهد کرد، اِزار از وضعیتش راضی نیست

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (شنبه) در هفته سیزدهم لالیگای اسپانیا پذیرای رایووایکانو هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: فردا باید بازی کاملی از خود ارائه کنیم، چون مقابل تیم فوق العاده ای قرار می گیریم. واقعاً سبک بازی رایووایکانو را دوست دارم. آنها فوتبالی مستقیم و تهاجمی را از خود ارائه می کنند. در بازی فردا باید خودمان را با شرایط بازی وفق دهیم.

وی همچنین درباره استفاده از سیستم چرخشی گفت: ما به این دلیل تغییراتی در ترکیب تیم به وجود می آوریم تا استراحتی به برخی بازیکنان بدهیم و در برخی هم ایجاد انگیزه نکنیم. فکر نمی کنم بازیکنان ما خیلی خسته باشند. درست است که در بازی قبلی مان (شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا) تغییرات زیادی ایجاد نکردیم، اما نمی خواستم در پویایی تیم تغییری به وجود بیاید. من تغییری در خط میانی مان به وجود نیاوردم، چون فدریکو والورده مصدوم بود و لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو عالی بازی کردند. از عملکرد آنها راضی هستم.

سرمربی رئال مادرید درباره شرایط بال ولزی تیمش نیز گفت: گرث بیل عالی تمرین کرده است، اما فردا بازی نخواهد کرد. او به اردوی تیم ملی ولز خواهد پیوست و در آنجا تصمیم گیری خواهد شد که آیا می تواند بازی کند یا خیر. این بسته به شرایط بیل خواهد داشت. مهم این است که گرث حالا خوب است و پس از دو ماه دوری از میادین حالا حس خوبی دارد.

آنچلوتی درباره هافبک بلژیکی خود هم گفت: اِزار از شرایطش راضی نیست. او به خوبی تمرین می کند و شایسته دقایقی برای بازی کردن است. به طور حتم ادن بازی خواهد کرد. شاید او در بازی فردا از ابتدا در ترکیب ما به میدان برود و شاید هم نه، اما او باید به خودش باور داشته باشد.

وی در انتها درباره هافبک اسپانیایی اش هم گفت: دنی سبایوس را دوست دارم و بازی های او را در آرسنال تماشا می کردم. او هنوز به زمان برای ریکاوری و تمرین با تیم نیاز دارد. مصدومیت دنی جدی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1818

به "آنچلوتی: بیل فردا بازی نخواهد کرد، اِزار از وضعیتش راضی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بیل فردا بازی نخواهد کرد، اِزار از وضعیتش راضی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید