امیدواری لیورپول به اجرای سناریوی بارسلونا

به گزارش مجله عطر یاس، امشب در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا لیورپول در آنفیلد میزبان رئال مادرید است و می خواهد رویای 2 سال پیش مقابل بارسلونا را این بار مقابل زیدان اجرا کند.

امیدواری لیورپول به اجرای سناریوی بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، امشب در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در آنفیلد میزبان رئال مادرید است.

ملاقات رفت با رجحان قاطعانه مادرید و با نتیجه 3 بر یک به خاتمه رسید و لیورپول برای صعود تنها به یک برد 2 بر صفر احتیاج دارد.

لیورپول در نیمه لیگ قهرمانان اروپای 2 سال گذشته مقابل بارسلونا یک بازگشت باشکوه را رقم زد.در تاریخ 10 اردیبهشت بارسلونا در نیوکمپ با درخشش مسی مقابل لیورپول به رجحان 3 بر صفر رسید ولی در 17 اردیبهشت این لیورپول بود که در آنفیلد با هنرنمایی بازیکنان خود و بدون حضور صلاح به برد 4 بر صفر رسید و یکی از شکست های عظیم بارسلونا و مسی را تحمیل کرد.

لیورپول به دنبال بازگشتی دیگر در آنفلید

لیورپول در لحظه کنونی نیز این امید را دارد تا بتواند سناریوی 2 سال گذشته مقابل مسی و بارسلونا را امشب مقابل رئال مادرید و زیدان اجرایی کند. البته یک تفاوت مهم بین این 2 بازی وجود دارد که آن هم نبود تماشاگران در استادیوم است.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی، صراحتاً اعتراف کرد که نبود هواداران در آنفیلد ضرری عظیم به تیم خواهد زد و جو کول در برنامه بی تی اسپورت، استادیوم خالی را نقصی عظیم برای بازگشت لیورپول دانست.

متیو هوارث، گزارشگر سایت یوفا در مورد احتمال بازگشت لیورپول گفت: آنها مقابل استون ویلا در ابتدای هفته پیروز شدند و پس از چندین ماه در آنفیلد طعم پیروزی را چشیدند. این اتفاق دلچسبی برای قرمزها خواهد بود و آنها قطعا روزهای بازگشت خود مقابل بارسلونا را در ذهن مرور خواهند کرد. این امیدواری در دل هواداران لیورپول نیز وجود دارد کلوپ با بازگشتی بی نظیر زیدان را شکست دهد و انتقام 2 باخت قبلی را بگیرد.

اشتباهات احمقانه بازیکنان کلوپ

آخرین تقابل رئال و لیورپول به هفته آینده بازمی شود که کلوپ در زمین آلفردو دی استفانو، اسیر پاس های کروس و مودریچ و ضربات وینیسیوس شد و دوباره با اشتباهات فردی شکستی تلخ را تجربه کرد.در بازی قبلی نیز که به فینال کیف سال 2018 بازمی شود، لیورپول باز هم دچار اشتباهات فردی شد و ناکامی کاریوس، رئال با زیدان قهرمانی سیزدهم خود را تجربه کرد.

سوالی که اینجا مطرح است این بوده که آیا کلوپ می تواند از لحاظ ذهنی تیمش را برای بازگشت مقابل رئال مادرید آماده، کند یا خیر. کلوپ می داند که حریف بهترین لحظات خود را سپری می نماید و به تازگی در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا به رجحان رسیده است.

زیدان آماده پس از ال کلاسیکو ؛ نبود واسکز-راموس و کارواخال

زیدان در نشست خبری گفت: ما برای پیروزی به آنفیلد می رویم و سعی داریم برد را تجربه کنیم. ما در شرایط سخت فیزیکی قرار داریم ولی عادت نموده ایم و می خواهیم با همدلی از این دیوار سخت نیز عبور کنیم.

نبود راموس، کارواخال و از همه مهمتر مصدومیت لوکاس واسکز می تواند تاثیر زیادی روی فرایند پیروزی رئال بگذارد. البته زیدان نشان داده با مصدومیت و کرونا و فشارها می تواند کنار بیاید و تیمش را جمع و جور کند.

جو واکر، گزارشگر سایت یوفا در مورد رئالِ زیدان گفت: آزمون سختی برای مادرید است زیرا از 4 بازیکن خط عقب خود، 3 بازیکن مصدوم دارد. با این حال در بازی رفت رئال مادرید عملکرد خیلی خوب داشت و به نظر می تواند به مراحل بعدی صعود کند.

برنده این مسابقه در نیمه نهایی به مصاف چلسی خواهد رفت و باید دید چه تیمی می تواند ملاقات ماه آینده لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند.

ترکیب احتمالی لیورپول و رئال مادرید از سوی سایت اصلی یوفا به توضیح زیر است:

لیورپول: آلیسون بکر - الکساندر آرنولد - اوزان کاباک - نت فیلیپس - رابرتسون - تیاگو - فابینیو - واینالدوم - صلاح - ژوتا و مانه

رئال مادرید: کورتوا - اودریوزولا - ناچو - ادر میلیتائو- مندی - کروس - کاسمیرو - مودریچ - آسنسیو - وینیسیوس و بنزما

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1481

به "امیدواری لیورپول به اجرای سناریوی بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری لیورپول به اجرای سناریوی بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید