کومان: این همان تصویری است که می خواهیم از بارسلونا ببینیم، گریزمان مشکل فیزیکی جزئی داشت

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد تیمش مقابل دیناموکیف ابراز رضایت کرد و دلیل عدم استفاده از مهاجم فرانسوی اش را در ترکیب اصلی شرح داد.

کومان: این همان تصویری است که می خواهیم از بارسلونا ببینیم، گریزمان مشکل فیزیکی جزئی داشت

به گزارش خبرنگاران، رونالدو کومان که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) با فزونی 4 بر صفر در خانه دیناموکیف اوکراین، صعود زودهنگام خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفتند، پس از این بازی گفت: این همان تصویری است که می خواهیم از بارسلونا ببینیم. عملکرد تیمی مان را دوست داشتم. بازیکنانم در این ملاقات سخت کوشش کردند و به دیناموکیف فشار آوردند. بازیکنان ما به اندازه کافی بر بازی تسلط داشتند و به عملکردی که آنها از خود ارائه دادند، افتخار می کنیم.

وی اضافه نمود: شاید در نیمه اول آنطور که باید تأثیرگذار نبودیم، اما روی هم رفته از عملکرد بازیکنانم هستم. ما در این ملاقات بارسلونایی را دیدیم که تشنه رسیدن به پیروزی بود. ما چهار گل به ثمر رساندیم، به بازیکنان مهمی (مسی و دیونگ) استراحت دادیم و جوانان مان هم شایسته دقایقی بازی کردن بودند که اتفاقاً عملکرد خوبی را هم از خود ارائه کردند.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره عدم حضور مهاجم فرانسوی اش در ترکیب اصلی تیمش و فرستادن او به زمین در دقیقه 66 به جای فیلیپه کوتینیو گفت: گریزمان به دلیل مشکل فیزیکی جزیی که داشت، از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و ما می خواستیم با این کار از او مراقبت کنیم. دادن استراحت به بعضی بازیکنان و به جایش بازی دادن به بازیکنانی که در تمرینات سخت کوشش می نمایند و خیلی فرصت بازی پیدا نمی نمایند، حیاتی است.

کومان ادامه داد: گریزمان بازیکنی است که همواره بهترین بازی هایش را برای تیم و باشگاه به نمایش می گذارد. این خیلی بد است که او شانس گلزنی زیادی نصیبش نمی گردد و تنها راه تغییر این رویه، سختکوشی است که آنتوان هم در کوشش برای تغییر این رویه است.

بارسلونا در حالی در لیگ قهرمانان روی فرم و شکل خوبی است که در لالیگا شرایط خوبی ندارد و پس از کسب سه پیروزی، سه شکست و دو تساوی از هشت بازی اول خود، با کسب 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی این رقابت هاست. این بدترین آغاز آبی واناری ها در رقابت های لالیگا از فصل 92-1991 است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1225

به "کومان: این همان تصویری است که می خواهیم از بارسلونا ببینیم، گریزمان مشکل فیزیکی جزئی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: این همان تصویری است که می خواهیم از بارسلونا ببینیم، گریزمان مشکل فیزیکی جزئی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید