دانشجو گوش شنوا و چشم بینای دانشگاه است ، لزوم پاسخگویی مسئولان دانشگاه به مطالبات دانشجویان

به گزارش مجله عطر یاس، همزمان با 16 آذر روز دانشجو نشست صمیمی نهاد ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار گردید.

دانشجو گوش شنوا و چشم بینای دانشگاه است ، لزوم پاسخگویی مسئولان دانشگاه به مطالبات دانشجویان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد مشهد در نشست صمیمی با تشکل های دانشجویی این دانشگاه که به مناسبت روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی برگزار گردید، در مورد مسائل مالی تشکل ها اظهار کرد: بخشی از مسائل مالی موجود، ناشی از بروکراسی فضای دانشگاه است و در جهت حذف آن ها اقداماتی اجرا شده که اثر بخشی آن نیازمند زمان است و در تمامی امور باید صرفه مالی دانشگاه در نظر گرفته گردد.

مرادی در مورد رو برویی مسائل مالی دانشگاه با نهاد های نظارتی اضافه نمود: برقراری تعامل تشکل های دانشجویی با امور مالی و حوزه ممیزی اسناد باعث برطرف سوء تفاهمات می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به گزینش اساتید برای تدریس در دانشگاه توضیح داد: کلیه اساتید با نظارت و گزینش استخدام شده اند و فعالیت های آنان رصد می گردد، ولی، با توجه به حضور 30 هزار دانشجو و برگزاری تعداد زیادی کلاس مجازی امکان نظارت از نزدیک وجود ندارد و با اساتید غیر ارزشی برخورد خواهد شد.

وی در مورد تعامل مسئولین و دانشجویان گفت: توجه به نقطه نظرات دانشجویان در فرایند دانشگاه و عملکرد اساتید جزء سیاست مدیریتی است.

مرادی با اشاره به منافع مالی دانشگاه آزاد و وجود بعضی مسائل سامانه آموزشیار خاطر نشان کرد: سامانه آموزشیار به دلیل عدم وابستگی به اشخاص و حفظ استقلال دانشگاه از بروز بسیاری از تخلفات جلوگیری می نماید و طی نشست های بسیاری بعضی از مسائل این سامانه اصلاح شده است.

وی با بیان ظرفیت های فناوری موجود در دانشگاه آزاد مشهد گفت: امکان ادامه طراحی زیر ساخت های سامانه آموزشیار در واحد مشهد فراهم است.

رئیس دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به ظرفیت های دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه خانه دانشجویان است، باید تمامی ظرفیت دانشجویان برای مسائل دانشگاه به کار گرفته گردد و دانشجویان باید به فضای شهری هم نفوذ پیدا نمایند.

وی در انتها در مورد چگونگی برگزاری امتحانات خاطر نشان کرد: تا انتها هفته جاری نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم اعلام خواهد شد.

در این جلسه، نمایندگان نهاد ها، کانون ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به بیان مسائل و مطالبات خود پرداختند.

لازم به ذکر است، حضور خادمان بارگاه رضوی در روز دانشجو در این جلسه، از جمله برنامه هایی بود که مورد استقبال دانشجویان و مسئولین دانشگاه نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1808

به "دانشجو گوش شنوا و چشم بینای دانشگاه است ، لزوم پاسخگویی مسئولان دانشگاه به مطالبات دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجو گوش شنوا و چشم بینای دانشگاه است ، لزوم پاسخگویی مسئولان دانشگاه به مطالبات دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید