خوشحالی 3 آفریقایی استرالیا از حضور در اولین جام جهانی

به گزارش مجله عطر یاس، توماس دنگ، اور مابیل و گارانگ کوول متولد آفریقا مفتخرند که در اولین جام جهانی خود برای استرالیا بازی نمایند.

خوشحالی 3 آفریقایی استرالیا از حضور در اولین جام جهانی

این سه نفر که در اردوگاه های پناهندگان از والدین سودانی به دنیا آمده اند، مسیری غیرعادی و سخت را برای رسیدن به بزرگترین صحنه فوتبال طی نموده اند و امیدوارند الهام بخش دیگران در جامعه آفریقایی استرالیا باشند.

دنگ روز آدینه در کمپ تمرینی این تیم به خبرنگاران گفت: گذشته ما به ما انگیزه می دهد تا بهتر عمل کنیم. خیلی ها به ما به عنوان الگو نگاه می نمایند. ما فقط خوشحالیم که در این موقعیت هستیم.

زندگی برای پناهندگان آفریقایی در استرالیا می تواند سخت باشد و مابیل وینگر استرالیا امیدوار است که حضور این سه نفر در تیم تاثیر خاصی بر جوانانی مثل او داشته باشد. ما فداکاری هایی را که خانواده هایمان انجام داده اند را درک می کنیم و داستان های بسیار مشابهی داریم که احتمالاً به همین علت است که ما همواره در کنار یکدیگر هستیم.

گارانگ کوول مصری الاصل نیز گفت: من فقط می خواهم به بچه های دیگر، به ویژه بچه های سودان جنوبی در سراسر دنیا ثابت کنم که اگر کار کنید، می توانید چیزی از خودتان بسازید.

استرالیا از روز سه شنبه رقابت های خود را در گروه D مقابل فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی شروع می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1401 بروزرسانی: 27 آبان 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2053

به "خوشحالی 3 آفریقایی استرالیا از حضور در اولین جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی 3 آفریقایی استرالیا از حضور در اولین جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید