خبرنگاران بنیادبرکت 750 فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد کرد

به گزارش مجله عطر یاس، خمین - خبرنگاران - مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در استان مرکزی گفت: این بنیاد با اعطای 250 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا در سال گذشته 750 فرصت شغلی در استان ایجاد نموده است.

خبرنگاران بنیادبرکت 750 فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد کرد

احمد اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این مشاغل در زمینه پرورش دام سبک و سنگین، پرورش ماهی، فراوری عسل، چوب، ایجاد گلخانه و فراوری پوشاک بوده است.

وی ادامه داد: تا به امروز 500شغل در خمین، 150 شغل در محلات و 100 شغل در زرندیه از سوی بنیاد برکت در قالب طرح سحاب در استان مرکزی ایجاد شده است.

مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در استان مرکزی گفت: 85 درصد از طرح های اشتغال در زمینه دام است و 75 میلیارد ریال از تسهیلات اشتغال این بنیاد امسال احداث و توسعه گلخانه ها تخصیص یافته است.

اسدی گفت: 20 درصد از تسهیلات بنیاد برکت در امسال به مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شهر خمین تخیصیص می یابد.

وی اضافه نمود: براساس تفاهم نامه بنیاد برکت با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمایت از صنایع دستی در دستور کار این بنیاد قرار گرفته است.

مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در استان مرکزی اضافه نمود: اراک و ساوه نیز در امسال می توانند از تسهیلات اشتغالزایی بنیاد در قالب توسعه ای ، ایجادی و سرمایه در گردش بهره مند شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1519

به "خبرنگاران بنیادبرکت 750 فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بنیادبرکت 750 فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید