حضور مخفیانه تاج در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال!

به گزارش مجله عطر یاس، بعضی شواهد نشان می دهد که مهدی تاج در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال شرکت نموده است.

حضور مخفیانه تاج در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز از ساعت 15 در آموزشگاه المپیک برگزار گردید؛ اینکه مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند به جای محل فدراسیون جلسه هیات رییسه را به آموزشگاه المپیک و دور از چشم خبرنگاران برگزار نمایند، عجیب بود و حالا یک اتفاق ویژه شواهد را درباره بعضی مسائل نشان می دهد.

خبرنگارانی که امروز مقابل آموزشگاه المپیک حاضر بودند، با خودرویی روبرو شدند که دقیقا شبیه به یکی از خودروهای شخصی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال بود. این خودرو با شیشه های کاملا دودی دو سرنشین داشت و با سرعت زیاد از مقابل خبرنگاران گذشت و از آموزشگاه خارج شد. بسیاری از حاضران اعتقاد داشتند که این شخص مهدی تاج رییس مستعفی فدراسیون فوتبال بوده است.

نگاه گذری به داخل خودرو بعضی خبرنگاران را به این مساله رساند که تاج با وجود گذشت چند ماهه از استعفایش به جلسه امروز هیات رییسه رفته اما مسئولان خواسته اند این امر به صورت کاملا مخفیانه باشد.

از طرف دیگر درباره مهدی تاج همیشه شایعاتی وجود داشته که حتی با وجود استعفا از ریاست فدراسیون اما همچنان در بعضی تصمیمات کلان دخالت دارد و حالا در جلسه هیات رییسه برای تصویب پیش نویس اساسنامه فدراسیون هم حضور یافته تا نظراتش را اعمال کند. به هر حال باید منتظر اعلام رسمی مسئولان فدراسیون فوتبال دراین خصوص باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 907

به "حضور مخفیانه تاج در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مخفیانه تاج در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید