جهش فراوری با تغییر روش در بازار کار و ارتقاء سطح تاب آوری و کارآمدی نسل جوان محقق می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار کرد: جهش فراوری با تغییر روش در بازار کار و ارتقاء سطح تاب آوری و کارآمدی نسل جوان محقق می گردد

جهش فراوری با تغییر روش در بازار کار و ارتقاء سطح تاب آوری و کارآمدی نسل جوان محقق می گردد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی اذربایجانشرقی، حسین فتحی در نشست شورای هماهنگی ادارات و سازمانهای تابعه وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی که با حضور حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورایاسلامی در محل این اداره کل برگزار گردید با بیان اهداف راهبردی وزارت گفت: تشکیل جلساتشورای هماهنگی نقش راهبردی در تبیین سیاست ها و برنامه های جدید وزارت دارد.

رئیس شورای هماهنگی ادارات و سازمانهای تابعه وزارت در آذربایجان شرقیبا اشاره به وظایف و ماموریت های مهم مجموعه ادارات توضیح داد: باید از تمامی ظرفیتها در جهت ارائه خدمات و تسهیل سازی در برنامه های راهبردی وزارت استفاده کنیم.

وی لازمه تحقق اهداف پیش بینی شده را اتخاذ سیاست ها واجرای برنامه هاییدر جهت ارتقاء و تغییر روش در بازار کار و تاب آور کردن جامعه دانست و با قدردانی ازحضور و اهتمام ویژه حاتمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: نمایندگان مجلس و کمیسیونهای تخصصی در ایفای بهتر برنامه های این وزارت خانه نقش بسیار مهمی دارند.

فتحی مناسب سازی ادارات و دیجیتالی کردن خدمات را یکی از اقدامات مهممعاونت های تخصصی وزارت مطرح نمود و بر هم افزایی مجموعه مدیران و ادارات تاکید نمود.

در این نشست حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس تحلیل شرایط موجود با مولفههای علمی و مدیریتی و استخراج نکات قوت و ضعفرا ضروری مطرح نمود و بر تعریف چشم انداز و افق مناسب با اقلیم و موقعیت جغرافیاییدر راستای پیشرفت و تعالی منطقه تاکید نمود.

حاتمی با اشاره به کوشش مجلس برای ایجاد ظرفیت های متناسب در بخشهای مختلفمنطقه ای اضافه کرد: مجلس یک ظرفیت و بستر بسیار عظیم است و نقش اصلی را در برنامه سازیو تصمیم سازی ایفا می نماید.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس همکاری و بهره مندی از ظرفیت های متقابل رااز فاکتورهای مهم در تحقق اهداف و برنامه ها برشمرد و اضافه کرد: ارتباط گری و در کنارهم بودن ظرفیت ها را به فعل می رساند و با توجه به نقش آفرینی مهم این وزارتخانه بایدسهم خواهی و احقاق حق مجموعه سازمانهای خدمت رسان و صندوق های بیمه ای و بازنشستگیدر اولویت برنامه ها قرار گیرد.

نماینده مردم کلیبر و خداافرین وبخش هوراند در مجلس شورای اسلامی با اشارهبه ضرورت توجه به بخش های روستایی و عشایری اظهار کرد: یک چهارم روستاهای استان درمنطقه کلیبر و هوراند واقع شده است و 2 درصدجمعیت روستایی را عشایر تشکیل می دهند که ضروری است امکانات زیر ساختی و خدمات به اینقشر بر اساس شرایط موجود فراهم شود.

در این نشست مدیران کل دستگاههای همکار در استان آذربایجان شرقی ضمن ارائهگزارش، دیدگاههای خود را بیان نموده و مدیرکل بنیاد شهید استان که به عنوان میهماندر این نشست حضور داشت به موضوع تفاهم نامه این بنیاد در امور ایثارگران پرداخت و در نهایتاین نشست با 9 مصوبهبه کار خود خاتمه داد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1313

به "جهش فراوری با تغییر روش در بازار کار و ارتقاء سطح تاب آوری و کارآمدی نسل جوان محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش فراوری با تغییر روش در بازار کار و ارتقاء سطح تاب آوری و کارآمدی نسل جوان محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید