جنجال تازه با پیغام تسلیت لینکر برای مارادونا!

به گزارش مجله عطر یاس، گری لینه کر یکی از اولین افرادی بود که درگذشت مارادونا را تسلیت گفت، اما دشمنی آرژانتین و انگلیس به پای این پیغام تسلیت نیز کشیده شده است. گری لینه کر در این توئیت مارادونا را بهترین بازیکن تاریخ خطاب کرد، اما در سرانجام از جمله ای استفاده کرد که در توئیتر جنجال ساز شده است. مجری مشهور انگلیسی نوشت: امیدوارم دست خدا به آرامش دست پیدا کند.

جنجال تازه با پیغام تسلیت لینکر برای مارادونا!

عبارت دست خدا اشاره به گل جنجالی مارادونا به تیم ملی انگلیس در جام جهانی 1986 دارد و به تعبیر بعضی، گری لینه کر قصد توهین و تسویه حساب با ستاره فقید آرژانتین را داشته است.

ادواردو مونسانتو، روزنامه نگار برزیلی کامنت گذاشت: کمی اخترام بگذار. این رفتارها در شان شما نیست و یا حداقل من اینگونه تصور می کردم. گری لینه کر نیز در مقام پاسخگویی برآمده و گفت: ببخشید، کجا بی احترامی کردم؟ مونسانتو در پاسخ نوشت: هر دوی ما منظورمان را می دانیم و حالا تمام مردم یک کشور در سوگ پسر محبوب خود هستند و جایی برای این کارها نیست. پاسخ لینه کر؟ فکر می کنم به طور کامل دچار سوء تفاهم شده ای.

کاربر دیگری نوشت: وقت این کارها نیست گری. لینه کر پاسخ داد: حرف های مسخره نزن. توئیت من از صمیم قلب بود. یکی از کاربران نیز از لینه کر دفاع کرد و مجری انگلیسی ضمن تشکر مدعی شد احتمالا این سوء تفاهم هنگام ترجمه توئیت پیش آمده است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1230

به "جنجال تازه با پیغام تسلیت لینکر برای مارادونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال تازه با پیغام تسلیت لینکر برای مارادونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید