مهاجرت تحصیلی پزشکی به اروپا با گلوکال کالج

به گزارش مجله عطر یاس، مهاجرت تحصیلی و سفر به کشورهای اروپایی به عنوان گزینه ای عالی و ایدئال برای علاقه مندان پزشکی به شمار می آید.

مهاجرت تحصیلی پزشکی به اروپا با گلوکال کالج

تحصیل در رشته پزشکی سالیان سال است که در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت بسیار دارد و از دلایل مهم این محبوبیت می توان به اعتبار پزشکان در جامعه، مقدار عایدی آن ها، بازار کار خوب و بعلاوه آینده شغلی آن اشاره نمود. دانشگاه های ایران سال ها است که مقدار پذیرش خود برای رشته پزشکی را ثابت نگه داشته اند و این در حالی است که تعداد شرکت نمایندگان در کنکور پزشکی هر سال بیشتر می گردد. کنکور نیز خود به عنوان مانعی برای پذیرش در دانشگاه های بزرگ به شمار می آید، چراکه رقابت بر سر جایگاه های دانشگاه بسیار زیاد است و از طرفی نیز تعداد پذیرش بسیار کم است. به همین دلیل مهاجرت تحصیلی و سفر به کشورهای اروپایی به عنوان گزینه ای عالی و ایدئال برای علاقه مندان پزشکی به شمار می آید و همواره در پی راهی برای تحقق آن هستند.

گلوکال کالج اینجا است تا راستا مطمئن و بسیار هموار برای علاقه مندان به رشته های پزشکی فراهم کند تا بتوانند مدرک پزشکی خود را از معتبرترین دانشگاه های اروپایی دریافت نمایند.

گلوکال کالج

گلوکال کالج به عنوان تنها مرجع برگزار نماینده دوره های پیش احتیاج رشته های پزشکی، توانسته است تا راهی را جلوی پای علاقه مندان پزشکی بگذارد تا بتوانند رؤیایی پزشک شدن را به حقیقت تبدیل نمایند. گلوکال کالج از سال 1397 کار خود را آغاز کرد و هدف اصلی آن توانمند کردن دانش آموزان برای قبولی تضمینی در دانشگاه های اروپایی و در رشته های پزشکی مانند گرفتن پزشکی در انگلستان است.

از آنجایی که راستا دریافت بورسیه و پذیرش از دانشگاه های اروپایی راستای است که احتیاج به هدایت، مشاوره و حتی آماده سازی تحصیلی دارد و در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن است هزینه و زمان از دست برود، به همین دلیل گلوکال کالج موسسه خود را راه اندازی کرد که این چالش ها را در راستا مهاجرت تحصیلی از بین ببرد.

خدمات گلوکال کالج برای مهاجرت تحصیلی

مهاجرت به اروپا برای تحصیل پزشکی مزایای بسیاری مانند آموزش های کاربردی، سطح بالای آموزش، هزینه مناسب و پایین نسبت به آمریکا و کانادا، آینده شغلی و بازار کار مطمئن دارد. این موارد، می توانند برترین کشور برای تحصیل پزشکی در اروپا که طبق مقاله وبلاگ گلوکال کالج به آن ها اشاره شده است را به عنوان مقصد ایدئال برای پزشکی معرفی نمایند.

گلوکال کالج با برگزاری دوره های پیش احتیاج رشته های پزشکی در ایران توانسته تعداد زیادی از دانش پذیران و علاقه مند به تحصیل در اروپا را برای حضور در دانشگاه ها و بعلاوه آزمون های ورودی آماده کند و شرایط پذیرش برای آن ها را نیز مهیا کند. خدمات گلوکال کالج برای تحصیل در اروپا شامل موارد زیر می گردد:

مهاجرت تحصیلی پزشکی به اروپا

بسیاری از دانشگاه های اروپایی برای پذیرش دانشجو شرایط مشابهی دارند که آزمون ورودی، دوره های پیش احتیاج و بعلاوه نمره قابل قبول در دروسی مانند زیست شناسی، فیزیک، ریاضی و غیره از جمله این شروط هستند. گلوکال کالج این امکان را برای متقاضیان تحصیل پزشکی در اروپا فراهم نموده که دوره های پیش احتیاج و آماده سازی برای آزمون ها را در ایران زیر نظر برترین اساتید بگذرانند و با اطمینان، پذیرش خود را از دانشگاه مورد نظر دریافت نمایند.

مهاجرت تحصیلی دندان پزشکی به اروپا

امکان تحصیل در رشته دندانپزشکی در اروپا نیز برای بسیاری هدف نهایی از درس خواندن است، چراکه رشته دندانپزشکی هم عایدی خوبی دارد و هم جایگاه اجتماعی بسیار خوبی برای فارغ التحصیلان این رشته در جامعه انتظار می رود. از آنجایی که شعار گلوکال کالج تضمین قبولی و قطعی ورود به دانشگاه های دندانپزشکی اروپا است و این مهم را با دوره های خود عملی می نماید، به همین دلیل می توانید در گلوکال کالج خود را برای پذیرش و قبولی در برترین دانشگاه های اروپایی آماده کنید.

مهاجرت تحصیلی داروسازی به اروپا

یکی دیگر از رشته های بسیار پرطرفدار و بعلاوه آینده دار در پزشکی، داروسازی است که دانشگاه های معتبر بسیاری در اروپا آن را به زبان انگلیسی آموزش می دهند و از ایران نیز افراد بسیاری می توانند برای پذیرش در آن ها اقدام نمایند. گلوکال کالج راستا رسیدن شما به دانشگاه های اروپایی و تحصیل در رشته داروسازی را بسیار کوتاه می نماید. این راستا ابتدا با مشاوران گلوکال کالج آغاز می گردد و سپس با شرکت در دوره های پیش احتیاج پزشکی و انجام آزمون های شبیه ساز و آمادگی کامل برای ورود به دانشگاه ها ادامه پیدا می نماید.

مهاجرت تحصیلی فیزیوتراپی به اروپا

دوره ها و کلاس های پیش احتیاج گلوکال کالج مناسب با رشته فیزیوتراپی نیز است و اگر به این رشته و تحصیل در دانشگاه های اروپایی علاقه دارید، می توانید با یاری گلوکال کالج خود را برای قبولی و پذیرش آماده کنید.

برای تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا به جمع دانش پذیران گلوکال کالج بپیوندید

فرصت برای تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا برای همه فراهم است، به شرطی که به آن علاقه داشته باشند، راه صحیح و اصولی را برای رسیدن آن انتخاب نمایند و بعلاوه از افراد متخصص این حوزه یاری بگیرند. گلوکال کالج می تواند نقطه آغاز شما در رسیدن به این دانشگاه ها باشد. وب سایت گلوکال کالج به آدرس www.glocalcollege.com برترین مرجع شما برای آشنایی بیشتر با خدمات گلوکال کالج است و به وسیله این وب سایت می توانید درخواست مشاوره با مشاوران کالج را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان شما را در خصوص انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی در اروپا و بعلاوه، دوره های کالج هدایت نمایند.

منبع: کجارو
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1935

به "مهاجرت تحصیلی پزشکی به اروپا با گلوکال کالج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت تحصیلی پزشکی به اروپا با گلوکال کالج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید