تکواندو زنان و مردان ایران راهی تورنمنت اروپایی می شوند

به گزارش مجله عطر یاس، تهران (پانا) - رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو از حضور زنان و مردان ایران در تورنمنت های اروپایی اطلاع داد.

تکواندو زنان و مردان ایران راهی تورنمنت اروپایی می شوند

با ما سفر کنید و با سفر اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی با بیان برنامه های پیش رو ملی پوشان تکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب آرمین هادی پور، حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی و سعید رجبی در تورنمنت بلغارستان حضور پیدا می نماید و بعد از آن به مدت 8 روز در وارنا تمرینات مشترکی را با ملی پوشان بلغارستان و 2 تیم اروپایی دیگر پشت سر می گذارد.

وی اضافه کرد: ملی پوشان تکواندو روز 14 اسفندماه ایران را به مقصد بلغارستان ترک می نمایند و در نهایت 26 اسفندماه به کشور بازمی گردند.

رییس سازمان تیم های ملی تکواندو در ادامه گفت: دختران تکواندو نیز برای حضور در تورنمنت ترکیه که از تاریخ 20 تا22 اسفندماه برگزار می گردد، راهی این کشور می شوند و 23 اسفند نیز به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم صربستان به این کشور می فرایند و 4 فرورین ماه به ایران برمی گردند.

فرهادیان با اشاره به ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان در تورنمنت ترکیه گفت: مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در این دوره از رقابت ها شرکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1448

به "تکواندو زنان و مردان ایران راهی تورنمنت اروپایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو زنان و مردان ایران راهی تورنمنت اروپایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید