تصاویر صید یک کوسه مخوف ، قیافه عجیب و غریب این آبزی را ببینید

به گزارش مجله عطر یاس، از هواداران فیلم و سینما که بپرسید، آنها خواهند گفت که سری فیلم های آرواره استیون اسپیلبرگ، کوسه ها را به موجوداتی فوق العاده ترسناک برای بسیاری تبدیل نموده است.

تصاویر صید یک کوسه مخوف ، قیافه عجیب و غریب این آبزی را ببینید

به گزارش خبرنگاران، با این حال، یک کوسه کمیاب که اخیرا در استرالیا کشف شده، می تواند کابوس هایی محسوب گردد که رقیب کوسه های اسپیلبرگ است.

بر اساس گزارش رسانه های استرالیایی، این کوسه خطرناک به وسیله یک ماهیگیر ساکن سیدنی به نام تراپمن برماگی کشف شد. او عکس این جانور را در فیسبوک منتشر کرد.

این کوسه دهان سفید عجیب و بیرون زده، دندان های تیز، بینی نوک تیز و چشم های برآمده با مردمک های بزرگ دارد که آن را ترسناک تر می نماید.

به محض اینکه تراپمن این عکس را منتشر کرد، کوسه مخوف در رسانه های اجتماعی وایرال شد و کاربران اینترنتی در سراسر دنیا کوشش کردند تا رمزگشایی هایی را در این خصوص داشته باشند.

در عین حال دین گرابز، مدیر تحقیقات آزمایشگاه ساحلی و دریایی دانشگاه ایالتی فلوریدا گفت که صید تراپمن می تواند یک کوسه سگ ماهی زبرپوست باشد.

او به نیوزویک گفت: در تحقیقات خود در اعماق دریا، تعداد زیادی از آنها را در خلیج مکزیک و باهاما گرفتار نموده ایم. آنها در خانواده Somniosidae، کوسه های خوابیده، همان خانواده کوسه گرینلند هستند، اما مشخصاً گونه ای بسیار کوچک تر.

در همین حال، تراپمن که با ارزیابی گرابز موافق بود، اضافه نمود که او معمولا چنین کوسه هایی را در زمستان صید می نماید.

او در این باره گفت: این یک کوسه زبرپوست است که به عنوان گونه ای از کوسه سگ ماهی نیز شناخته می گردد. این کوسه ها در اعماق بیش از 600 متر رایج هستند. ما آنها را معمولا درفصل زمستان صید می کنیم.

بیشتر بخوانید:

  • کشف یک فسیل شگفت انگیز | این جانور 50 میلیون سال پیش از دایناسورها زندگی می کرد!

شایان ذکر است که گونه های کاملی وجود دارند که در اعماق آب ها زندگی می نمایند که بشر هنوز آنها را کشف ننموده است. انتظار می رود کوسه های بسیار عجیب و غریب تر در بستر اقیانوس زندگی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2027

به "تصاویر صید یک کوسه مخوف ، قیافه عجیب و غریب این آبزی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر صید یک کوسه مخوف ، قیافه عجیب و غریب این آبزی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید