ده ها بیمار کرونایی در آتش سوختند!

به گزارش مجله عطر یاس، در پی آتش سوزی در بیمارستان شهر ناصریه عراق که به کشته شدن 63 نفر منجر شد، نخست وزیر عراق در این کشور عزای عمومی خاطرنشان کرد.

ده ها بیمار کرونایی در آتش سوختند!

به گزارش خبرنگاران، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به دلیل حادثه آتش سوزی در بیمارستان الحسین در شهر ناصریه عراق که به کشته شدن دستکم 63 نفر منجر شد، در این کشور عزای عمومی بیان کرد.

برهم صالح رئیس جمهور عراق، هم حادثه آتش سوزی در بیمارستان الحسین و پیش از آن در بیمارستان ابن الخطیب را نتیجه فساد ریشه دار و سوء مدیریت دانست.

وی اضافه کرد: تحقیق و مجازات مقصران این حادثه، همدردی با خانواده های قربانیان است و باید در عملکرد نهاد ها بازنگری گردد.

اداره بهداشت استان ذی قار، امار قربانیان را 63 کشته و 100 زخمی اعلام نموده است.

بعضی گزارش ها حاکیست عامل آتش سوزی انفجار کپسول اکسیژن بوده است.

اداره آتش نشانی عراق بیان کرد: آتش سوزی در 20 کانکس سریع الاشتعال ویژه بستری بیماران کرونایی اتفاق افتاده بود.

چند ماه پیش هم در بیمارستان بن الخطیب بغداد که ویژه بستری بیماران کرونایی بود آتش سوزی اتفاق افتاده بود که موجب مرگ 110 بیمار کرونایی شد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه ضمن اعلام مراتب تسلیت دولت و ملت کشورمان به دولت و مردم عراق خصوصا خانواده قربانیان، برای در گذشتگان این حادثه تلخ رحمت و غفران الهی و برای مجروحین آن سلامتی مسئلت کرد.

خطیب زاده آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه هرگونه مساعدت درمانی و پزشکی از سوی کشورمان در این زمینه را هم بیان کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1616

به "ده ها بیمار کرونایی در آتش سوختند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده ها بیمار کرونایی در آتش سوختند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید