تخفیف مالیاتی جوکر 2 را به لس آنجلس برد

به گزارش مجله عطر یاس، در حالی که جوکر یک فیلم بزرگ نیویورکی بود، حالا فیلم بعدی برای تخفیف مالیاتی به لس آنجلس می رود.

تخفیف مالیاتی جوکر 2 را به لس آنجلس برد

به گزارش خبرنگاران ، صحنه رقصیدن سرمستانه جوکر بر بالای پلکان محله برانکس نیویورک، یکی از صحنه های خاص فیلم جوکر بود که موجب شد تا گردشگران زیادی برای تماشا این پله ها راهی این منطقه شوند.

اینک اما جوکر 2 به لطف تخفیف اقتصادیاتی 12.6 میلیون دلاری که از استان کالیفرنیا نصیب کمپانی برادران وارنر شده، در لس آنجلس فیلمبرداری می گردد.

کمیسیون فیلم کالیفرنیا با اعلام لیست اعتبارهای تخصیصی نو خود دیروز اظهار داشت 93.7 میلیون دلار به 18 پروژه یاری اقتصادی نموده است. یک فیلم مستقل بدون نام از سوفیا کاپولا و متروگلدوین مایر که میخواهد نوترین فیلم ماجرای توماس کراون را بسازد از دیگر دریافت کنندگان این تخفیف هستند.

نتفلیکس که در سال های اخیر در این لیست دست بالا را داشته این بار هم 37.1 میلیون دلار یعنی 40 درصد این بخگرددگی را نصیب خود نموده است. این کمپانی پخش استریم 20.5 میلیون دلار برای ساخت فیلمی با بودجه 107 میلیون دلاری دریافت می نماید. این پروژه بدون عنوان است و نام آن اعلام نشده است.

دنباله جوکر هم با بودجه 98.7 میلیون دلاری دیگر فیلم بودجه بزرگی است که شامل این اعتبار شده است.

نوترین مطالب

دنیرو در برابر دنیرو بازی می نماید!

دیزنی صدرنشینی را از نتفلیکس ربود

ساخت سریال مستند بکهام با کارگردان های اسکاری

جانی دپ از تحریم درمی آید

خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی گزارش داد، علاوه بر 4 پروژه بودجه بزرگ، 14 فیلم مستقل نیز از این اعتبار برخوردار شده اند که دختر پیتزا فیلمی از کمپانی فراوری مارگو رابی، غریبه های کامل بازسازی یک کمدی ایتالیایی به وسیله عیسی رائه و یک رابطه خاص فیلمی زندگینامه ای درباره الیزابت تیلور از جمله آنها هستند. فیلم سوفیا کاپولا هم اعتباری 1.8 میلیون دلاری دریافت می نماید.

کالیفرنیا هر سال 330 میلیون دلار به عنوان اعتبار به فراوری فیلم اختصاص می دهد تا از فرار شغل هایی که به مدد پروژه های سینمایی فراوری می گردد، جلوگیری کند. این مبلغ در سال های 2022 و 2023 به 420 میلیون دلار فزایش یافته است. فرماندار این استان متعهد شده تا این برنامه را تا سال 2030 ادامه دهد.

ادامه مطلب

منبع: خبرکانادا
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2013

به "تخفیف مالیاتی جوکر 2 را به لس آنجلس برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف مالیاتی جوکر 2 را به لس آنجلس برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید