تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر کاهش بروکراسی اداری

به گزارش مجله عطر یاس، استاندار آذربایجان شرقی بر کوشش مسئولان استان برای کاهش بروکراسی زاید و وقت گیر اداری تأکید کرد.

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر کاهش بروکراسی اداری

برای سفری دلچسب با ارزانترین تورهای آذربایجان همراه شوید و از شهر زیبای باکو دیدن کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگارپورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با بیان اینکه باید به وقت مردم ارزش داد، گفت: همه مسئولان برای کاهش بروکراسی اداری در دستگاه های اجرایی اهتمام جدی داشته باشند.

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر کاهش بروکراسی اداری او گفت: وقت مردم بسیار باارزش است و نباید با هیچ بهانه ای از جمله قانون تراشی و اقدامات غیرضروری، رسیدگی به خواسته های مردم به تاخیر بیفتد.

پورمحمدی اضافه نمود: در گذشته آنالیز یک پرونده در کمیسیون ماده 5، ماه ها طول می کشید، ولی ما این فرآیند ها را اصلاح نموده ایم و انتظار داریم تمام دستگاه های اجرایی نیز برای کاهش بروکراسی اداری کوشش نمایند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شاخص اعتماد عمومی به دستگاه های دولتی در استان پایین است، گفت: همه مدیران باید با اتخاذ سیاست های عملیاتی مناسب، برای افزایش رضایت مندی و بازگرداندن اعتماد عمومی کوشش نمایند.

او با قدردانی از کوشش مسئولان در زمینه تحول و سلامت اداری، گفت: مجموعه گزارش هایی که در این جلسه ارائه شد، مایه دلگرمی است؛ هرچند که نباید به این میزان، بسنده کرد و برای رسیدن به نتیجه مطلوب کوشش کرد.

او با تأکید بر اینکه سلامت اداری باید به یک گفتمان تبدیل گردد، گفت: تمام دستگاه های اجرایی، گزارش عملکرد خود در حوزه سلامت و تحول اداری و توسعه دولت الکترونیک را به استانداری اعلام نمایند.

در این جلسه موضوعاتی نظیر توسعه دولت الکترونیک، آموزش حقوق شهروندی برای اقشار مختلف مردم، شفافیت و تحول اداری برای جلوگیری از رانت و فساد در دستگاه های دولتی و اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های اجرایی مورد بحث نهاده شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 589

به "تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر کاهش بروکراسی اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر کاهش بروکراسی اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید