برای بهتر شدن احتیاج به زمان داریم، ملاقات با تراکتور جذاب می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، یه گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، امروز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: حدود 10 روز است کارمان را آغاز کردیم و فرصت کمی برای تاکتیک پذیری داریم. اما بازیکنان باکیفیتی داریم که می توانیم کار را پیش ببریم.

برای بهتر شدن احتیاج به زمان داریم، ملاقات با تراکتور جذاب می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه تراکت سیاه و سفید از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تاکید نمود: وقت کم بود اما توانستیم خودمان را برای بازی حساس و مهمی که مقابل تراکتور داریم آماده کنیم. به هر حال زمان احتیاج است تا بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم و بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می کنیم.

گل محمدی درباره تراکتور یادآور شد: ساکت الهامی عملکرد خوبی با تیم خود داشته است. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی داشته باشیم و به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

او در ادامه راجع به قدرت بازیکنان تراکتور صحبت کرد و گفت: آنها بازیکنان تاکتیکی و سرعتی خیلی خوبی دارند. فکر می کنم یکی از جذاب ترین بازی ها رقم بخورد. از طرفداران پرسپولیس هم می خواهم تا به استادیوم بیایند و راه پیروزی ما را هموار نمایند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت به مسائل اقتصادی موجود در این تیم اشاره نمود و با ابراز گلایه گفت: بازیکنان تیم مسائل آزاردهنده ای دارند. از وقتی آمدم قرار بود پرداختی داشته باشند اما فقط وعده و وعید داده شده است. امروز هم بازیکنان کمی شاکی بودند.

وی اضافه نمود: البته آقای انصاریفرد کوشش می نماید اما از او و اعضای هیات مدیره می خواهم شرایط بهتری را فراهم نمایند. پرسپولیس تیم معمولی نیست. 40 میلیون طرفدار دارد که می توانند یاری کند.

گل محمدی درباره عملکرد بازیکنان در تمرینات توضیح داد: احساس خوبی که بچه ها به من داده اند این است که با وجود سه جام باز هم انگیزه قهرمانی دارند. من از آنها درس یاد گرفتم. از بازیکنانم به خاطر داشتن چنین روحیه و احساسی که در من هم ایجاد کردند سپاسگزارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکتیک پرسپولیس با حضور وی تغییر می نماید گفت: هر فردی تاکتیک خاص خودش را دارد. من دنبال سرعت بالا در بازی هستم. البته این شیوه احتیاج به زمان و جای خوب برای تمرین کردن دارد. چند روز اخیر مسائل زیادی داشتیم. به خاطر بارندگی نتوانستیم تمرین های خوبی را برگزار کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گابریل کالدرون نیز بخاطر مسائل اقتصادی از این تیم رفت تاکید نمود: نمی دانم چه زمانی این مسائل حل می گردد. هرچه زودتر این مشکل حل گردد می توانیم به آرامش بیشتر و بهتری برسیم. ذهن بازیکن آزادتر می گردد و مسئله ای پدید نمی آید.

گل محمدی درباره اینکه آیا خبر دارد آنتونی استوکس چه زمانی به پرسپولیس اضافه می گردد تاکید نمود: کریستین اوساگونا که تمرین می نماید و احتمالا فردا هم بازی خواهد نمود اما درباره استوکس مشکل پرداخت وجود دارد که باید انجام گردد و به تمرینات اضافه گردد.

گل محمدی درباره جدایی بیرانوند اضافه نمود: امشب با او جلسه دارم و هنوز نمی دانم چگونه قرارداد بسته است و اصلا قرارداد جدیدی امضا نموده یا نه.

سرمربی سرخپوشان درباره احتمال جدایی بشار رسن از پرسپولیس نیز اضافه نمود: او هم مشکل اقتصادی دارد و پولی نگرفته . اوساگونا هم از روزی که آمده یک ریال نگرفته. خودم هم نگرفتم. می دانستم مشکل اقتصادی داریم اما فکر نمی کردم اینقدر عمیق باشد. چند روز دیگر هم پاسخ شکایت برانکو می آید و به مسائل اضافه خواهد شد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که با وجود این همه مسائل اقتصادی چرا قصد جذب آنتونی استوکس را دارید گفت: اگر او را بگیریم در خط حمله سه بازیکن داریم و به ما یاری می نماید اما واقعا اگر شرایط اینگونه باشد موافقم که بازیکنی جذب نکنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 634

به "برای بهتر شدن احتیاج به زمان داریم، ملاقات با تراکتور جذاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بهتر شدن احتیاج به زمان داریم، ملاقات با تراکتور جذاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید