بدترین و برترین فرودگاه دنیا برای مسافران تاخیر کننده

به گزارش مجله عطر یاس، مسافرانی که با تاخیر و قبل از پرواز به فرودگاه میرسند در بعضی از فرودگاه ها شاید به پرواز برسند، اما در بعضی از جاها پرواز را از دست خواهند داد. در واقع اینکه شما نزدیک به بستن شدن زمان گیت به فرودگاه برسید و پرواز خود را از دست ندهید، به اینکه این فرودگاه در چه شرایطی و امکاناتی و چه سطحی از شلوغی است کاملاً مرتبط است و این موضوعی است که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید!

بدترین و برترین فرودگاه دنیا برای مسافران تاخیر کننده

علاوه بر اینکه تاخیر بخش جدایی ناپذیر صنعت هوانوردی مسافربری است، از آن طرف موضوع تاخیر را نیز میتوان بخشی از مشکلاتی نامید که مسافرانی که زیاد به سفر میروند با آن رو به رو خواهند شد، این موضوع میتواند به دلیل ترافیک، خواب ماندن، خراب شدن ماشین و سایر مشکلاتی باشد که ناگهان اتفاق میفتد و ممکن است هزینه ای که بابت بلیط هواپیما نموده اید را تحت تاثیر قرار دهد و موجب ضرر به مسافر گردد. در این میان بعضی از فرودگاه ها بر اساس شرایطی که دارند میتوانند با مسافر کمی سازگارتر باشند و مثلاً اگر قانون باشد که 30 دقیقه قبل از پرواز گیت بسته میگردد، ممکن است حتی شما را در 20 دقیقه قبل از پرواز نیز پذیرش نمایند، این البته رسمی نیست و فقط لطفی است که ممکن است بعضی از فرودگاه ها با مسافران پرواز و آن هم در شرایط خاص انجام دهند.

درست در آنطرف ماجرا، فرودگاه هایی هستند که بسیار در این خصوص مقرراتی هستند و این امکان برای مسافران متاخر وجود ندارد، البته در بعضی از شرایط علاوه بر اینکه ماموران پرواز نمیتوانند به مسافر یاری نمایند، شرایط نیز به گونه ای است که به خودی خود پرواز را از دست خواهند داد. این موضوع را میتوان بخاطر بخش های امنیتی هر فرودگاه و وسعت فرودگاه دانست که زمان زیادی را از مسافران میگیرند.

شرکت Financebuzz تحقیقاتی را انجام داده است و به برترین و بدترین فرودگاه در منطقه آمریکا رسیده است که در زیر به آنها اشاره شده است، بعلاوه در سایت این شرکت به صورت دوره ای آمارهای منطقه ها دیگر نیز منتشر خواهد شد.

طبق آخرین آنالیز ها برترین فرودگاه برای متاخرین فرودگاه hobby است که در منطقه هوستن آمریکا واقع شده است.

بدترین فرودگاه نیز فرودگاه Newark Liberty میباشد که در منطقه متروپولیتن واقع شده است.

شما نیز اگر تجربه ای در این خصوص در فرودگاه های مختلف دارید میتوانید آن را با ما و سایر خوانندگان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2000

به "بدترین و برترین فرودگاه دنیا برای مسافران تاخیر کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین و برترین فرودگاه دنیا برای مسافران تاخیر کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید