شرکت هواپیمایی پاپی، نوع سفر را برای همواره تغییر می دهد

به گزارش مجله عطر یاس، هواپیمای خیالی پاپی | Airline Called Poppi

چطور می گردد که یک هواپیمای خیالی، نوآوری بسیار زیادی داشته باشد تا بتواند صنعت سفر را برای همواره تغییر دهد؟ تصور کنید که چندین سال پس از حالا، شما مسافر یک ایرلاین خیالی به نام پاپی هستید که به صورتی درست شده تا بتواند تغییر شکل دهد و سفرهای هوایی را طوری پیش ببرد که مانند تاکسی های اینترنتی به راحتی در اختیار شما قرار بگیرد. حس جالبی است و حتما همه دوست دارند که بعلاوه چیزی را تجربه نمایند. حالا با هم در خبرنگاران می خواهیم در خصوص یک هواپیمای خیالی صحبت کنیم؛ با ما باشید.

شرکت هواپیمایی پاپی، نوع سفر را برای همواره تغییر می دهد

چمدان های شما

زمانی که هواپیمایی درخواست می دهید می توانید حتی درون آن اقامت هم داشته باشید! هواپیمای خیالی شما بسیار متفاوت تر از این چیزی است که ما در حال حاضر در صنعت هواپیمایی داریم و شاید آرزوی هر شخصی باشد. مزایای زیادی در رابطه با این هواپیما وجود دارد؛ مثلا احتیاجی نیست که انقدر چیزهای زیادی در ساک دستی تان بگذارید که همراهتان باشد و مجبور نباشید که آن را همراه بار بفرستید و یا از صف های طولانی برای گرفتن کارت پرواز رها خواهید شد. حتما برایتان پیش آمده که در میان چمدان های گوناگونی که بعد پرواز می آیند، مدت زیادی را صرف نموده و دنبال چمدان خود بگردید. شاید هم چمدان شما آخرین موردی باشد که بیرون می آید و در آن صورت دیگر حسابی خستگی شما را از پای در می آورد.

اما در هواپیمای پاپی، کارمندان با استفاده از سیستم ردیابی، روی چمدان های شما برچسب می زند تا هرگز گم نشوند. البته پس از رسیدن به مقصد هم می توانید خودتان چمدان را تحویل بگیرید و هم می توانید آن را تحویل بار داده و در محل اقامت یا هتل آن را در دست داشته باشید.

جایگاه ها و زمان پرواز

در حال حاضر چه اتفاق می افتد که اگر شما جایگاه هواپیما را دوست نداشته باشید و یا لحظه آخر کاری برایتان پیش بیاید که مجبور به تغییر ساعت پرواز شوید؟ در پروازهایی که در زمان ما در جریانند، معمولا در این شرایط کاری از دست ما بر نمی آید اما در هواپیمای خیالی پاپی طور دیگری است. احتیاجی نیست که شما برای تغییر رزرو و ساعت پروازتان هزینه ای پرداخت کنید و یا کل پولتان سوخت گردد. در این شرکت هواپیمایی شما می توانید به راحتی به وسیله موبایل هوشمندتان و اپلیکیشن شرکت، بلیط خود را با مسافر دیگری که او هم در باشگاه مشتریان پاپی عضو است، عوض کنید؛ هم او شادمان خواهد شد و هم شما!

مورد بعدی این است که احتیاجی نیست نگران نوع پروازتان، اکونومی، فرست کلس یا بیزینس کلس، باشید. در پروازهای پاپی، مسافران طبق اینکه چه نوع خدماتی احتیاج دارند و چه تجربه هایی داشته اند، گروه بندی می شوند. اگر عاشق فیلم، سینما و دیدنی تلویزیون هستید می توانید کلاس سینما را انتخاب کنید و در زمان پروازتان هر نوع فیلم و سریالی که دوست داشتید را دیدن کنید و به این ترتیب متوجه پروازهای طولانی و شاید حوصله سر بر نخواهید شد. اگر هم خرید دوست دارید، یک کلاس پروموشن وجود دارد که شرکت و برندهای مختلف، محصولات خود را در آن به نمایش می گذراند و احتمالا در این سفرها باید حسابی با خودتان پول داشته باشید.

ایده هواپیمای خیالی پاپی از کجا آغاز شد

همه این ها شبیه یک خیال است که خب واقعا هم هست. شرکت هواپیمایی پاپی یک ایرلاین واقعی نیست اما یک مفهوم مارکتینگ است که به تازگی به وسیله شرکت Teague، یک مشاور طراحی جهانی در سیاتل، ارائه شده است. این شرکت در سال 1970، طراحی داخلی بوینگ 747 را برای شرکت هواپیمایی پن ام (Pan Am Airways) انجام داد و به تازگی ساخت کابین بزرگ بوئینگ دریم لاینر یاری نموده است.

همانطور که دوین لیدل (Devin Liddell)، استراتژیست برند شرکت تیگ شرح می دهد، همه مسافرانی که از هواپیمای پاپی استفاده می نمایند، امکاناتی دارند که کاملا شخصی سازی شده است و می توانند به راحتی با هواپیمایشان ارتباط برقرار نمایند. البته این موضوع هم مطرح است که اجرا کردن چنین طرحی بسیار گران قیمت خواهد بود؛ نوآوری، خلاقیت و شخصی سازی مواردی هستند که نمی توان به راحتی اجرا کرد و بعلاوه این همه تنوع خدمات و انعطاف برای یک شرکت هواپیمایی کمی دور از انتظار به نظر می رسد. دوین لیدل می گوید:

ما هر ایده ای که در رابطه با پاپی در نظر داریم را طبق دو معیار اصلی برنامه ریزی نموده ایم: مسافران شادمان تر و سود بیشتر برای شرکت های هواپیمایی. زیرا ما نمی خواستیم که پاپی چیزی بسیار دور از دسترس باشد و خالی از واقعیت ها باشد، بلکه می خواهیم چیزی باشد که بتوان آن را تصور کرد البته به صورت بسیار شفاف و برجسته و طوری که شرکت های هواپیمایی بتوانند به مرور آن را اجرا نمایند.

اینها فقط چند ایده از هواپیمای خیالی و مواردی هستند که می توانند صنعت هوانوردی را دگرگون نمایند. مسافرانی که از پول هایی که می دهند ناراضی اند، از خدماتی که به آن ها ارائه می گردد راضی نیستند و یا دیگر از صف های کارت پرواز و گرفتن چمدان خسته شده اند، چیزهای دیگری می خواهند. مسافران می خواهند که فضای خشک هواپیماها تغییر کند و بتوانند احساس راحت تری را در عین حالی که از پروازشان لذت می برند، داشته باشند. در یک نظرسنجی کلی که در خصوص راضیی از وسایل نقلیه و دیگر مواردی که در زندگی استفاده می گردد، در آمریکا گرفته شد آمار جالبی به دست آمد. طبق این آمار، ایرلاین ها و هواپیماها از نمره 100، میانگین 71 داده بودند که نسبت به ماشین های شخصی، لوازم خانه، موبایل و تقریبا هر مورد دیگری بسیار کمتر بود. پی می توان نتیجه گرفت که شرکت های هواپیمایی باید خودشان دست به کار شوند و طراحی های تازه، نوآوری ها و امکاناتی متفاوت از آن چیزی که تا به حال ارائه می دادند را تهیه نمایند تا اگر بار دیگر بعلاوه نظرسنجی هایی برگزار گردید، نمره بهتری کسب نمایند و در نهایت فروش بیشتر و سود بیشتری داشته باشند.

منبع: science.howstuffworks.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1911

به "شرکت هواپیمایی پاپی، نوع سفر را برای همواره تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت هواپیمایی پاپی، نوع سفر را برای همواره تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید