ارزآوری 1.5 میلیون یورویی تولید کلر در سمنان

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران/سمنان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صادرات بیش از 1.5 میلیون یورویی کلر و مشتقات آن از سمنان به خارج کشور در سه ماهه اول امسال خبر داد.

ارزآوری 1.5 میلیون یورویی تولید کلر در سمنان

به گزارش خبرنگاران، بهروز اسودی در بازدید مسئولان از شرکت کلران در سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت کلران در سه ماه ابتدایی سالجاری توانسته است در حدود 66 میلیارد ریال معادل یک و نیم میلیون یورو اسید کلریدریک، سود پرک، سود مایه و مشتقات کلر صادر کند.

وی با اشاره به میزان صادرات این شرکت در سال گذشته اضافه نمود: عمده محصولات این شرکت در سه ماهه سال جاری به کشورهایی همچون آذربایجان، ارمنستان، عراق و ترکمنستان،هند و ویتنام صادر شده است که نسبت به کل صادرات این کالا در سال 95 سه برابر افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان شرح داد: شرکت کلران سمنان با سرمایه گذاری حدود 601 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شرق سمنان واقع است که در تولید انواع مواد شیمیایی و اسیدی فعالیت دارد.

اسودی اظهار کرد: شرکت کلران ظرفیت تولید سالانه 4هزار تن کلر ، 22هزار تن اسید کلریدریک ، 80هزار تن هیپو کلریت سدیم ، یک هزار و 800تن هیپو کلریت کلسیم و 28 هزار و 800 تن سود سوزآور مایع را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود 325 نفر را در سمنان فراهم نماید.

وی با اشاره به میزان صادرات بالای محصولات این شرکت در سنوات گذشته به کشورهای همسایه اضافه نمود: تکنولوژی مورد استفاده در خط تولید، تنوع بالای محصولات تولیدی و دارا بودن پایش لحظه ای زیست محیطی از ویژگی های شاخص این واحد تولیدی در سمنان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 489

به "ارزآوری 1.5 میلیون یورویی تولید کلر در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزآوری 1.5 میلیون یورویی تولید کلر در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید