ارائه خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی قشم به پژوهشگران و محققان

به گزارش مجله عطر یاس، معاون علمی دانشگاه آزاد واحد قشم گفت: امکان استفاده از خدمات آزمایشگاه های پژوهشی و تحقیقاتی این واحد دانشگاهی برای همه محققان و پژوهشگران فراهم است.

ارائه خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی قشم به پژوهشگران و محققان

به گزارش گروه استان ها خبرنگاران، مریم طلا، معاون علمی دانشگاه آزاد واحد قشم اظهار کرد: امکان استفاده از همه آزمایشگاه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم برای نهادها و مراکز دولتی و غیردولتی، صنایع، اعضای هیئت علمی و دانشجویان به وسیله ثبت درخواست در سامانه ساها وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در شاخه های مهندسی شیمی و نفت، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک و مکاترونیک، زمین شناسی، کشاورزی و منابع طبیعی، نساجی و امکانات آزمایشگاهی عمومی در این واحد دانشگاهی، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ساها به نشانی saha.iau.ir و ثبت درخواست خود از امکانات، دستگاه ها و فضای آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بهره مند شوند.

معاون علمی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم اضافه کرد: جزیره قشم با توجه به وسعت و ظرفیتی که در عرصه های تولیدی و مالی دارد قطعاً در صورت بهره مندی از دانش و امکانات دانشگاهیان می تواند به قطب شایسته ای در حوزه های مورد اشاره تبدیل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1703

به "ارائه خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی قشم به پژوهشگران و محققان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی قشم به پژوهشگران و محققان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید