احیای کارخانه ارج در پی اقدامات دستگاه قضایی

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران از احیاء کارخانه ارج در پی اقدامات دستگاه قضایی اطلاع داد.

احیای کارخانه ارج در پی اقدامات دستگاه قضایی

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از اندازه، محسن مقدس، رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران از احیاء کارخانه ارج در پی اقدامات دستگاه قضایی اطلاع داد.

رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران تمرکز بر فراوری را شرط دستیابی به اقتصاد پویا و پیشرفت دانست و گفت: فراوری، اساس اقتصاد و اقتصاد هم بنیان اساسی کشور است و از این رو دستگاه قضایی در حوزه های اداری موضوع فسادستیزی را بر عهده دارد.

وی با تاکید براینکه دستگاه قضا حافظ نظم در امور مالی است، گفت: این دستگاه به وسیله سازمان بازرسی و دادستانی ها به مفاسد حوزه مالی ورود نموده و از اقتصاد سالم حمایت می نماید.

مقدس با اشاره به اینکه اقدامات دستگاه قضایی منجر به احیاء کارخانه ارج شد، اضافه نمود: در روزی که دستگاه ها و ماشین آلات بسیار عظیم این شرکت را مصادره می کردند، به وسیله معاونت مالی آگاه شدیم و با حمایت رئیس کل دادگستری استان تهران در همان روز دستورات لازم صادر شد.

رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران بعلاوه از پیگیری احیاء کارخانه قند ورامین در فاز اول سخن گفت و اظهار کرد: مجتمع شیر وارنا هم همین مسائل را داشت و قرار بود این مجتمع بین بانک ها تقسیم گردد؛ اما با حمایت قوه قضاییه این مجتمع هم حفظ و راه اندازی شد.

مقدس با بیان اینکه عمده مسائل واحد های فراوریی ناشی از سیستم بانکی است، گفت: نظام بانکی ما باید در حوزه فراوری اصلاح گردد.

وی با تأکید بر اینکه بانک ها و موسسات اعتباری حق دریافت وکالت بلاعزل از واحد های فراوریی برای ضبط وثایق ندارند، گفت: پیگیری این موضوع در دستور کار قوه قضاییه است.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1593

به "احیای کارخانه ارج در پی اقدامات دستگاه قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای کارخانه ارج در پی اقدامات دستگاه قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید