آسیب سیلاب به راه های 40 روستای شهرستان آمل

به گزارش مجله عطر یاس، بخشدار لاریجان آمل ضمن اشاره به بارش باران و جاری شدن سیلاب بهاری، خبر از تخریب راه های بیش از 40 روستا در این بخش کوهستانی داد.

آسیب سیلاب به راه های 40 روستای شهرستان آمل

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران مازندران یونس حیدری با اشاره به جاری شدن سیلاب و واردن شدن خسارت در بخش راه ها گفت: بیشترین حجم خسارات به راه های روستایی در دهستان های امیری، نمارستان، دلارستاق و روستای راستا نشل و اندوار وارد شده است.

وی ادامه داد: بارش شدید باران از عصر یکشنبه تا شامگاه گذشته تا به امروز باعث تخریب دو خانه در روستای دینان شده که بلافاصله با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

بخشدار لاریجان شهرستان آمل ادامه داد: برای صاحبان دو خانه تخریب شده براثر سیل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم درخواست شده تا نسبت به پرداخت تسهیلات حمایتی آنها اقدام کند.

حیدری در خصوص بازگشایی راه روستایی تخریب شده هم گفت: در بیشتر این روستاها، اهالی روستاها پای کار حضور دارند و با توجه به محدودیت امکاناتی اداره راهداری در چند روستایی که تخریب بیشتری داشته در حال بازسازی راستا است.

وی اضافه نمود: وقوع بارش های سیل آسا در این موقع از سال به طور معمول در این بخش سابقه دار است، اما با این وجود کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت هستند که متعاقباً اعلام خواهد شد.

بخش کوهستانی لاریجان از توابع شهرستان آمل با حدود 80 روستا در در فاصله 60 کیلومتری جنوب شهرآمل و درراستا جاده هراز به تهران واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1599

به "آسیب سیلاب به راه های 40 روستای شهرستان آمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب سیلاب به راه های 40 روستای شهرستان آمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید