200 ایده جذاب طراحی کارت ویزیت 2020

به گزارش مجله عطر یاس، در دنیایی از لینکدین و صفحات حرفه ای اینستاگرام، ما در خصوص اهمیت کارت ویزیت بحث می کنیم و 200 ایده کارت ویزیت خلاق را برای شما رقم می زنیم که تأثیر خواهد گذاشت. در سال 2020، بیشتر تعاملات تجاری شما احتمالاً در فضای دیجیتال اتفاق می افتد. اما این بدان معنا نیست که رسانه های چاپی راهی ناکارآمد برای تأمین نیازهای تجاری شما هستند. و یک دارایی تجاری که هرگز از سبک خارج نمی گردد؟

200 ایده جذاب طراحی کارت ویزیت 2020

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اکنون، از نظر فنی، فقط وقتی با مشتری، مشتری یا همکار بالقوه خود دیدار می کنید، می توانید شماره و ایمیل را با تلفن خود مبادله کنید. اما شش ماه بعد، وقتی آنها تلفن خود را آنالیز می نمایند، شانس اینکه آنها بخاطر بیاورند شما چه کسی هستید؟

مبادله کارت ویزیت راهی عالی برای ایجاد جلوه ای ماندگار در کسب و کار شما است. این مارک تجاری شما را تقویت می نماید، به شما یاری می نماید ذهنیت خود را حفظ کنید و به افراد یاری می نماید تا به خاطر بیاورند که شما چه کسی هستید و شغل شما درباره چیست. اما همه کارتهای ویزیت برابر نیستند. اگر می خواهید یک کارت ویزیت که می خواهد یک علامت برجای بگذارد - و نتایج واقعی را در این فرایند راهنمایی کند - باید خلاق شوید.

بیایید نگاهی به بعضی از خلاق ترین فرایندهای طراحی کارت ویزیت (و چگونگی جلب توجه به خود و شغل خود بپردازیم):

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1038

به "200 ایده جذاب طراحی کارت ویزیت 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 ایده جذاب طراحی کارت ویزیت 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید