100 هزار کاربر فعال در کارگزاری حافظ، آموزش به مشتریان کارگزاری تقویت می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، نشست خبری خبرگزاری حافظ با موضوع ری برندینگ کارگزاری و گردهمایی 17 سالگی با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این کارگزاری برگزار گردید.

100 هزار کاربر فعال در کارگزاری حافظ، آموزش به مشتریان کارگزاری تقویت می گردد

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، صانعی موسوی، رئیس هیئت مدیره در ابتدای این مرنام درباره تاریخچه و گذشته کارگزاری حافظ گفت: 17 سال از شروع کارگزاری حافظ گذشته و در این مدت، حافظ فراز و فرود هایی داشته است، با این حال توانستیم همراهی مشتریان را داشته باشیم.

وی افزود: حافظ در ابتدا با همکاری صندوق فلزات و فولاد از سال 83 شروع به فعالیت کرد و در سه بخش تغییرات سهامداری داشت. از سال 83 تا 89 آقای رهبر، عمده سهامدار بودند و بعد از آن، عمده سهام به گروه سرمایه گذاری سابین رسید.

وی اضافه نمود: در سال 94 مجددا تغییر گروه سرمایه گذاری داشتیم و بانک ایران زمین 52 درصد سهام را بر عهده گرفت. 17 درصد در دست صندوق فولاد و 10 درصد هم برای آقای رهبر باقی ماند.

صانعی موسوی درباره آینده کارگزاری حافظ بیان کرد: می خواهیم فصل نوی را شروع کنیم. توجه به بازار آی تی حائز اهمیت خواهد بود. توانستیم از سازمان بورس مجوز oms بگیریم. کمتر کارگزاری هایی را می توان یافت که به oms مجهز باشند. در حالی که این سیستم به مشتریان یاری زیادی می نماید.

رئیس هیئت مدیره کارگزاری حافظ در ادامه شرحاتش گفت: امیدواریم با توجه بیشتر به مشتری ها و پوشش نیازهایشان به بهانه ری برندینگ کارگزاری حافظ، بیشتر در خدمت مشتریان باشیم.

صانعی در پاسخ به سوال خبرنگار کلیک در خصوص تصمیم این کارگزاری برای آموزش به مشتریان نو گفت: نقدی که نه فقط به ما، بلکه به همه کارگزاری ها وارد است این است که در همه جای جهان آموزش ضعیف است و نقش و جایگاه شرکت های سرمایه گذاری در بحث آموزش خالی است. خودمان این نقد را داریم که تا به حال این نقش را به طور کامل انجام نداده ایم. اما به زودی برنامه ریزی خواهیم کرد و امید داریم به زودی بتوانیم آموزش را هم برای مشتریان نو در برنامه هایمان بگنجانیم.

* تعامل بهتر با مشتریان در دوران کرونا

در ادامه این نشست، محمد صادق طاهری، مدیرعامل کارگزاری حافظ در خصوص ری برندینگ این کارگزاری شرح داد: ما در پی تعامل بیشتر با مشتریان هستیم و در فصل نو مدیریت رویکرد توسعه خدمت را دنبال می کنیم تا خدماتی متمایز از دیگر کارگزاری ها ارائه دهیم. از پروژه های اجرا شده مان در دوره کرونا می توان به احراز هویت صددرصد غیرحضوری اشاره نمود.

وی بعلاوه گفت: دیگری پروژه OMS مخفف Order Management System است که مختص مشتریان کارگزاری حافظ خواهد بود و بعلاوه میان مشتریان حقیقی و حقوقی هم تمایز قائل می شویم. لاین های اعتباری تعبیه نموده ایم و کارگزاری حافظ به مشتریانش، پکیج های حقوقی ارائه می دهد، بعلاوه تحلیل مشاوره و سبدگردانی هم در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مدیر عامل کارگزاری حافظ با بیان اینکه مدیریت ارتباط با مشتریان یا مرکز تماس برای تعامل به مشتریان و ایجاد باشگاه مشتریان از دیگر اهداف کارگزاری حافظ است، اذعان کرد: توسعه شعب در سراسر کشور با هدف سهولت دسترسی به خدمات کارگزاری حافظ در دست اجرا است و در حال حاضر 21 شعبه داریم و امیدواریم این تعداد شعب بیشتر هم بگردد.

وی اعلام نمود: امیدواریم در دوران نو فعالیت، بتوانیم راستا کوچ مشتریان سایر کارگزاری ها را به حافظ تسهیل کنیم. ما قصد توسعه خدمات را داریم و امیدواریم بتوانیم مثمر ثمر واقع شویم.

نام کارگزاری حافظ از کجا آمد؟

در ادامه این مرنام، پورعسگری معاون توسعه کارگزاری حافظ در خصوص ری برندینگ و تغییرات بنیادی این کارگزاری گفت: نام کارگزاری ما حافظ و بسیار خاص است؛ پس مسئولیتی سنگین بر عهده داریم تا شان این نام حفظ گردد. در نتیجه سراغ وام گرفتن از حضرت حافظ رفتیم و حافظیه را در لوگوی نومان گنجاندیم.

* 100 هزار مشتری فعال

وی در خصوص تعداد مشتریان حقیقی و حقوقی این کارگزاری شرح داد: حافظ سال ها پیش کارگزاری حقوقی محور بود الان به سراغ مشتریان خرد رفته ایم و قصد جذب آنان را داریم. در حال حاضر حدود 100 هزار مشتری و 8-7 هزار کد حقوقی داریم که حدود 50 درصد از آن ها فعال هستند. از این تعداد 5000 مشتری احراز هویتشان را به صورت آنلاین انجام داده اند.

شایان ذکر است به گفته مدیران کارگزاری حافظ، سهم بازار این کارگزاری 2 تا 3 درصد بازار بوده و در حال حاضر، حافظ جزو 5 کارگزار برتر محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1787

به "100 هزار کاربر فعال در کارگزاری حافظ، آموزش به مشتریان کارگزاری تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هزار کاربر فعال در کارگزاری حافظ، آموزش به مشتریان کارگزاری تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید