گرگ سالی بدون فردی به نمایشگاه 26 کتاب می آید

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: رمان گرگ سالی عنوان آخرین رمانی است که از امیرحسین فردی، پدر داستان انقلاب، به سوره مهر سپرده شده است که در ایام نمایشگاه به چاپ خواهد رسید.

گرگ سالی بدون فردی به نمایشگاه 26 کتاب می آید

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، رمان گرگ سالی آخرین اثر مرحوم امیرحسین فردی که به سوره مهر تحویل داده شده، قرار است تا بیست و ششمین دوره نمایگشاه کتاب تهران عرضه گردد. این رمان که در زمستان سال گذشته تدوین و نگارش آن به اتمام رسیده بود، در حال حاضر در مرحله ویرایش نهایی قرار دادر و تمام کوشش سوره مهر بر این است که بتواند این اثر را تا نمایشگاه کتاب منتشر و توزیع کند.

گرگ سالی به گفته مؤلف در واقع جلد دوم رمان اسماعیل است و جغرافیای این رمان برعکس اسماعیل که در تهران و پایتخت می گذشت، در دامنه های سبلان می گذرد. در خاتمه جلد اول رمان اسماعیل، برای این شخصیت انقلابی شرایطی به وجود می آید که ناگزیر می گردد برای امنیت بیش تر پایتخت را ترک کند و به روستایی در دامنه سبلان نزد مادربزرگش برود که با مشکلاتی روبه رو می گردد.

مهم ترین اتفاقی که برای اسماعیل در سبلان رخ می دهد، این است که از اهالی آن منطقه می شنود که آمریکایی ها که در آن موقع کشت و صنعت مغان را در دست داشتند، می خواهند به اصلاح نژاد گرگ های دامنه سبلان اقدام نمایند و گرگ هایی با مدل آمریکایی داشته باشند. آمریکایی ها اصلاح نژاد گرگ ها را با هدف فراوری گرگ های آدم خوار پیگیری می کردند که بتوانند از آنها در جهت نابودی و کشتن افراد انقلابی استفاده نمایند.

رمان اسماعیل یکی از آثار خوب و ارزشمند پدر داستان انقلاب بود که به صورت نمادین به کوشش آمریکایی ها و غرب زده ها برای تسلط بر خاک این کشور می پردازد. این رمان از جمله آثاری است که رهبر معظم انقلاب در ملاقات با اهالی حوزه هنری، پیگیر جلد دوم آن بودند و فرمودند: جای این رمان خالی بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 687

به "گرگ سالی بدون فردی به نمایشگاه 26 کتاب می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرگ سالی بدون فردی به نمایشگاه 26 کتاب می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید