گروسی در مورد حل مسائل برنامه هسته ای ایران ابراز امیدواری کرد

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه در نطق آغازین شصت و پنجمین نشست سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی، نسبت به حل مسائل اضطراری مرتبط با برنامه هسته ای ایران ابراز امیدواری کرد.

گروسی در مورد حل مسائل برنامه هسته ای ایران ابراز امیدواری کرد

گروسی با اشاره به مسئله هسته ای ایران، مدعی شد: ما کارهای مهمی با جمهوری اسلامی ایران داریم. تایید های مهمی باید ارائه گردد.

وی بعلاوه با اشاره به سفر اخیر خود به تهران، ادامه داد: ما (آژانس و ایران) تصمیم گرفتیم که با یکدیگر جهت یافتن راهکار همکاری کنیم. ما قرار است این فرایند را ادامه دهیم. امیدوارم به زودی به تهران برای پرداختن به این موضوعات فشرده بروم.

گروسی در ادامه اضافه نمود که پرداختن به موضوعات مذکور، ضمانت هایی ضروری را برای جهان فراهم می نماید که در قبال برنامه هسته ای ایران، جای هیچ نگرانی نیست.

وی تاکید نمود که این ضمانت ها بعلاوه راه را برای دیگر کوشش های دیپلماتیک هموار می نماید که این کوشش ها برای رسیدن به شرایط رضایت بخش درباره مسئل هسته ای ایران مورد احتیاج هستند.

شصت و پنجمین نشست سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی، با حضور نمایندگان، سفرا و مقامات ارشد 171 کشور در وین، شروع به کار کرد و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و کاظم غریب آبادی نماینده ایران در سازمان های بین المللی مستقر در وین هم در این نشست حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1686

به "گروسی در مورد حل مسائل برنامه هسته ای ایران ابراز امیدواری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسی در مورد حل مسائل برنامه هسته ای ایران ابراز امیدواری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید