اسکان فرنگی کاران در هند با مشکل روبرو شد، ملی پوشان انگیزه دارند

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگار مهر، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران که روز گذشته وارد شهر دهلی نو هندوستان محل برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا شدند، نخستین تمرین خود را پشت سر گذاشتند تا از فردا به مصاف حریفان بروند.

اسکان فرنگی کاران در هند با مشکل روبرو شد، ملی پوشان انگیزه دارند

به همین دلیل حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص آخرین شرایط ملی پوشان گفت: پرواز خوبی را از تهران به سمت دهلی نو داشتیم و هیچ مشکل و خستگی وجود نداشت، اما به محض ورود به محل برگزاری رقابتها کمی با مشکل اسکان بچه ها روبرو بودیم. همین موضوع باعث شد تا فرنگی کاران کمی خسته شوند و نخستین تمرین خود را سبک تر برگزار کنند.

وی شرح داد: ما در نخستین تمرین خودمان در این محل برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا، طبق برنامه با تمرینات سرعتی و انجام اقدامات طبق آنالیز حریفان پیش رفتیم و در مجموع به رغم برخی مسائل توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

اخلاقی با اشاره به اینکه شرایط روحی و جسمی تمامی فرنگی کاران امیدوارکننده است، گفت: تمامی بچه ها با انگیزه و با روحیه هستند که همین موضوع یکی از مهمترین عوامل ما برای کسب موفقیت است. برخی از بچه ها به عنوان نخستین بار است که در این میدان حضور دارند اما همین مساله به آنها انگیزه مضاعف داده که برای مدال بجنگند. انگیزه همین جوانان که برای نخستین بار در مسابقات آسیایی حضور دارند بهترین سلاح برای کسب افتخار و موفقیت است.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خصوص آنالیز حریفانی که باید بزودی برای کسب سهمیه المپیک به مصاف آنها بروند هم افزود: ما هنوز سه سهمیه المپیک را کسب نکرده ایم که باید در میادین پیش رو به این هدف مهم دست یابیم. حریفان آسیایی که هم اکنون در رقابتهای مذکور حضور دارند با نفرات خوبی به هند آمده اند اما هنوز مشخص نیست که آیا مدعیان و رقبای اصلی ما در همان وزن مورد نظر ما کشتی می گیرند یا در اوزان پایین یا بالاتر. به همین دلیل باید تا روز مسابقات منتظر باشیم تا ارنج تیم ها و رقبای مستقیم ما برای کسب سهمیه المپیک در رقابتهای گزینشی آینده مشخص شود.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 29 و 30 بهمن در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می شود که ترکیب تیم ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: پویا ناصرپور

60 کیلوگرم: مهدی محسن نژاد

63 کیلوگرم: میثم دلخانی

67 کیلوگرم: حسین اسدی

72 کیلوگرم: امین کاویانی نژاد

77 کیلوگرم: پژمان پشتام

82 کیلوگرم: مهدی ابراهیمی

87 کیلوگرم: بهروز هدایت

97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی

130 کیلوگرم: امین میرزازاده

سرمربی: محمد بنا

مربیان: حبیب الله اخلاقی- داود اخباری- لقمان رضایی- سیامک قیطاسی

قرعه کشی تمامی اوزان این مسابقات عصر امروز دوشنبه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 665

به "اسکان فرنگی کاران در هند با مشکل روبرو شد، ملی پوشان انگیزه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان فرنگی کاران در هند با مشکل روبرو شد، ملی پوشان انگیزه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید