کمیته اضطرار آلودگی هوا برای احتمال تعطیلی شنبه تشکیل می گردد؟ ، آلوده ترین منطقه تهران در شرایط بسیار ناسالم

به گزارش مجله عطر یاس، میانگین شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون با رسیدن به عدد 151 در شرایط ناسالم قرار گرفته است؛ شاخص منطقه 19 تهران به روی عدد 220 در شرایط بسیار ناسالم قرار گرفته است؛ با ادامه دار بودن این شرایط محتمل است امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل گردد.

کمیته اضطرار آلودگی هوا برای احتمال تعطیلی شنبه تشکیل می گردد؟ ، آلوده ترین منطقه تهران در شرایط بسیار ناسالم

به گزارش خبرنگاران آنلاین، طی روزهای گذشته، شهر تهران روزهایی همراه با آلودگی هوا را تجربه نموده است و این روند همچنان ادامه دارد.

میانگین شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون با رسیدن به عدد 151 در شرایط ناسالم قرار گرفته است و البته امروز بعضی از منطقه ها تهران، شاخص آلودگی هوای بسیار خطرناکی را در حال تجربه کردن هستند مانند منطقه 19 که شاخص آن به روی عدد 220 در شرایط بسیار ناسالم قرار گرفته است.

شاخص هوای تهران در روز گذشته به روی عدد 154 قرار داشت.در صورت ادامه دار بودن این شرایط آلودگی هوا، محتمل است بعدازظهر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری تشکیل گردد و در رابطه با روز شنبه مصوبات و تصمیماتی برای تعطیلی اخذ گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2061

به "کمیته اضطرار آلودگی هوا برای احتمال تعطیلی شنبه تشکیل می گردد؟ ، آلوده ترین منطقه تهران در شرایط بسیار ناسالم" امتیاز دهید

1 کاربر به "کمیته اضطرار آلودگی هوا برای احتمال تعطیلی شنبه تشکیل می گردد؟ ، آلوده ترین منطقه تهران در شرایط بسیار ناسالم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته اضطرار آلودگی هوا برای احتمال تعطیلی شنبه تشکیل می گردد؟ ، آلوده ترین منطقه تهران در شرایط بسیار ناسالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید