ژاوی: لوک دیونگ یک حرفه ای تمام عیار است، بردمان مقابل مایورکا یک دستاورد تاریخی بود

به گزارش مجله عطر یاس، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا ضمن تمجید از زننده تنها گل بازی تیمش مقابل مایورکا، پیروزی در این مسابقه را به سبب شرایط خاص کاتالان ها، تاریخی توصیف کرد.

ژاوی: لوک دیونگ یک حرفه ای تمام عیار است، بردمان مقابل مایورکا یک دستاورد تاریخی بود

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از برد یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه مایورکا در هفته نوزدهم لالیگا در دیداری که بارسا 10 بازیکن اصلی اش را به علت ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، به تمجید از دو مهره کلیدی آبی و اناری ها پرداخت که بیشترین نقش را در برد این تیم داشتند. یکی از آنها مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی تیم بود و دیگری لوک دیونگ مهاجم هلندی که تنها گل بازی را زد.

ژاوی پس از بازی گفت: نیمه اول بازی بسیار خوب بود. ما دیگر فهمیده ایم که چطور باید حمله کنیم. در نیمه دوم فشار حریف بیشتر شد اما مارک ما را نجات داد. من به طور خاص از عملکرد او و لوک دیونگ راضی ام. تماشای اینکه چطور تیم مان جنگید مرا احساساتی کرد چون امشب نشان دادیم که بارسلونا یک خانواده است. لوک یک حرفه ای تمام عیار است، یک الگو برای همه اعضای تیم. همینطور مارک. آنها با وجود پایین تر بودن روحیه و اعتماد به نفس شان نسبت به همواره، ناجی تیم شدند. به همین علت از آنها راضی ام.

سرمربی بارسلونا اضافه کرد: برای این پیروزی خیلی خوشحالی کردیم چون با حداقل امکانات بازی را بردیم. تعدادی از بازیکنان ما آماده نیستند و باید منتظر آماده شدن شان بمانیم. با توجه به نبود پیروزی امروز شادی مضاعفی دارد و به نظرم این یک برد تاریخی و بسیار مهم است.

کاپیتان سابق کاتالان ها تأکید کرد: فکر می کنم که ما در نیمه اول توانستیم مطابق برنامه ای که داشتیم بازی کنیم هرچند که در نیمه دوم کارمان سخت تر بود. ما دومین تیمی هستیم که دراین فصل پیروز می گردد مایورکا را در خانه اش شکست دهد. می دانیم که تمام تیم های بالای جدول به جز اتلتیکو امتیاز از دست داده اند. هدف اول ما این است که سهمیه لیگ قهرمانان بگیریم. فکر می کنم که الان فقط یک امتیاز با اتلتیکومادرید(رده چهارمی) فاصله داریم و به همین علت برای من این پیروزی خیلی اهمیت دارد.

مدتی است که بحث جدایی لوک دیونگ از بارسلونا مطرح شده و گفته می گردد که او در سرانجام فصل نوکمپ را ترک خواهد نمود. ژاوی در پاسخ به این سؤال که آیا با مهاجم هلندی تیمش صحبت کرد و آیا به نظر او امکان ماندن بازیکن سابق سویا در جمع آبی و آناری ها وجود دارد گفت: بله قطعا. او تا الان هم برای ما بازیکن مفیدی بوده و امشب هم باعث پیروزی مان شد. من همواره گفته ام که لوک بازیکنی حرفه ای است و این را هم با توجه به شیوه تمرین کردن و بازی هایش می گویم. در حال حاضر همه آن چیزهایی که درباره برنامه های ما برای بازار جابجایی گفته می گردد در حد فرضیه است. باید ببینیم چه کسانی می آیند و کدام بازیکن می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1843

به "ژاوی: لوک دیونگ یک حرفه ای تمام عیار است، بردمان مقابل مایورکا یک دستاورد تاریخی بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "ژاوی: لوک دیونگ یک حرفه ای تمام عیار است، بردمان مقابل مایورکا یک دستاورد تاریخی بود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: لوک دیونگ یک حرفه ای تمام عیار است، بردمان مقابل مایورکا یک دستاورد تاریخی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید