پیشبرد طرح کاپ با جمع آوری مخازن 1100 لیتری در خیابان بهار جنوبی

به گزارش مجله عطر یاس، شهردار منطقه 7 از پیشبرد طرح کاپ با هدف جمع آوری مخازن 1100 لیتری در خیابان بهار جنوبی خبر داد.

پیشبرد طرح کاپ با جمع آوری مخازن 1100 لیتری در خیابان بهار جنوبی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با بیان این مطلب اضافه نمود: طرح کاپ (کاهش پسماند) در این منطقه به جهت تفکیک صحیح پسماند های موجود در خیابان بهار جنوبی و با هدف ترغیب شهروندان به تولید کمتر پسماند و تفکیک آن ها در مبدأ اجرا شد.

وی شرح داد: خیابان بهار جنوبی دارای 284 واحد اداری، 30 واحد مسکونی، 717 واحد تجاری است که ضمن آموزش چهره به چهره توسط آموزشگران بازیافت منطقه، مخازن 1100 لیتری از معابر خیابان بهار جنوبی حد فاصل خیابان پیچ شمیران تا چهارراه سمیه حذف و تعدادی کارتن پلاست جایگزین شد.

شهردار منطقه 7 بیان کرد: کاهش مخازن سطح شهر، کاهش تولید پسماند در مبدا، بهبود سیما و منظر به جهت حذف زباله گرد ها و بهبود وضع بهداشت و محیط زیست شهری از اهداف اجرای طرح کاپ بوده که با جدیت در راسته های تجاری، پاساژها، مراکز دولتی، خصوصی و مجتمع های مسکونی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه منطقه 7 نخستین منطقه ای بود که طرح کاپ در آن اجرا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهر تهران و سپس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جزء اولین مراکزی بود که این طرح درآن ها اجرا شد، گفت: مساجد و دانشگاه های سطح منطقه از دیگر مرکزی خواهد بود که این طرح در آینده ای نزدیک در آن ها اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1053

به "پیشبرد طرح کاپ با جمع آوری مخازن 1100 لیتری در خیابان بهار جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشبرد طرح کاپ با جمع آوری مخازن 1100 لیتری در خیابان بهار جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید