پسکوف: روابط روسیه و آمریکا در پایین ترین سطح قرار گرفته است

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران به نقل از ریانووستی، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین در مصاحبه ای اعلام کرد که مزیت همکاری با دولت فعلی ایالات متحده وجود کانال هایی خاص برای گفتگو است.

پسکوف: روابط روسیه و آمریکا در پایین ترین سطح قرار گرفته است

پسکوف در این باره گفت: در اینجا شاید بتوان گفت با وجود سختی ها در حوزه های دیگر، باز هم کانال های خاصی برای مصاحبه وجود دارد. سران دو کشور در حال مصاحبه هستند و مصاحبهها در زمینه های دیگر نیز در حال انجام است. این یک امتیاز مثبت است زیرا همانطور که می دانید، همین چند سال پیش هیچ گونه مصاحبه و تماسی وجود نداشت.

با این حال، طبق گفته وی فقط می توان از یک نکته منفی صحبت کرد و آن اینکه روابط دوجانبه در سطحی بسیار بسیار پایین واقع شده است.

سخنگوی کرملین همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت که مسکو پاسخ مستقیمی درباره پیشنهادات امنیتی خود دریافت نکرده است و غرب در تلاش است تا بر جزئیات ثانویه تمرکز کند.

وی در این باره گفت: به جای دادن پاسخ به تضمین های امنیتی، شاهد تلاش (از جانب غرب) برای اجتناب از هر گونه درک مسائل بسیار مهم از منظر فدراسیون روسیه هستیم.

پسکوف اضافه کرد که ولادیمیر پوتینرئیس جمهور بر این مسئله اصرار خواهد ورزید که نباید مسائلی که از منظر امنیتی برای روسیه حائز اهمیت است، نادیده گرفته شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1964

به "پسکوف: روابط روسیه و آمریکا در پایین ترین سطح قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسکوف: روابط روسیه و آمریکا در پایین ترین سطح قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید