پرداخت 204 فقره یاری هزینه ودیعه مسکن در زنجان

به گزارش مجله عطر یاس، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون204فقره خدمت درحوزه ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

پرداخت 204 فقره یاری هزینه ودیعه مسکن در زنجان

اصغر پناهی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان گفت: کمک به تأمین مسکن از مهمترین احتیاج های خانواده های فاقد مسکن در این نهاد بوده و به همین منظور خدمات مختلفی در قالب پرداخت ودیعه و اجاره مسکن به جامعه هدف این نهاد در این بخش ارائه می گردد.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا به امروز 204 فقره خدمت در حوزه ودیعه مسکن به خانوار های تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده است، اضافه نمود: اعتبار هزینه شده برای ارائه این خدمات 38 میلیارد و 750 میلیون ریال بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان زنجان با اشاره به شرایط سخت خانوار های فاقد مسکن برای تأمین هزینه ها گفت: کمیته امداد سال جاری نیز به صورت بلاعوض و یا در قالب وام های قرض الحسنه به این خانوار ها کمک اعطا می نماید که امیدوار هستیم نیکوکاران همچون هر سال با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمک گر این نهاد در تامین منابع برای خدمت رسانی به احتیاجمندان باشند.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مهر 1401 بروزرسانی: 27 مهر 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 2042

به "پرداخت 204 فقره یاری هزینه ودیعه مسکن در زنجان" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرداخت 204 فقره یاری هزینه ودیعه مسکن در زنجان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 204 فقره یاری هزینه ودیعه مسکن در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید