پرداخت بیش از 900 میلیارد ریال تسهیلات به وسیله صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز تعداد 2604 فقره تسهیلات به ارزش 924 میلیارد ریال پرداخت شده و مقدار پرداخت تسهیلات در امسال و در مقایسه با سال گذشته حدود 15 درصد افزایش یافته است. بعلاوه طی این مدت تعداد 1566 طرح تسهیلات دریافت نموده اند.

پرداخت بیش از 900 میلیارد ریال تسهیلات به وسیله صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی

امین خوش قامت در گفت وگو با خبرنگاران در مورد مقدار تسهیلات پرداخت شده در امسال از سوی این صندوق اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز تعداد 2604 فقره تسهیلات به ارزش 924 میلیارد ریال پرداخت شده است که از این مقدار تعداد 921 فقره تسهیلات بالغ بر 563 میلیارد ریال مربوط به نیمسال دوم امسال است.

وی اضافه کرد: مقدار پرداخت تسهیلات در امسال و در مقایسه با سال گذشته حدود 15 درصد افزایش یافته است. از ابتدای امسال تا به امروز تعداد 1566 طرح تسهیلات دریافت نموده اند. بعلاوه تعداد 84 طرح دیگر در انتظار پرداخت تسهیلات و تعداد دو طرح نیمه تمام در دست آنالیز جهت پرداخت تسهیلات متمم قرار دارند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی عنوان نمود: این تسهیلات در حوزه هایی همانند پوشاک، مبلمان و مصنوعات چوبی، صنایع دستی، فرش دستباف، گردشگری و بوم گردی، فرآوری محصولات معدنی، بسته بندی محصولات کشاورزی و گلخانه پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1866

به "پرداخت بیش از 900 میلیارد ریال تسهیلات به وسیله صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 900 میلیارد ریال تسهیلات به وسیله صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید