وعده های بی خاتمه برای مشخص تکلیف وزنه برداری

به گزارش مجله عطر یاس، با وجود اینکه معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام نموده بود در چهارشنبه تکلیف فدراسیون وزنه برداری معین می گردد اما همچنان این فدراسیون در بلاتکلیفی به سر می برد.

وعده های بی خاتمه برای مشخص تکلیف وزنه برداری

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون وزنه برداری از اول دی با اعلام بازنشستگی علی مرادی در بلاتکلیفی به سر می برد. علی مرادی در ابتدا بازنشستگی خود را پذیرفت و حتی در بیانیه ای خداحافظی کرد اما ناگهان تغییر عقیده داد و مطرح کرد بازنشسته نیست. این مسئله باعث شد که سرپرست فدراسیون معین نگردد و همه در انتظار نظر نهایی سازمان بازنشستگی باشند.

در این میان پولادگر برای دومین مرتبه وعده معین تکلیف فدراسیون را داد که عملی نشد. او 25 بهمن اظهار داشت که تکلیف بازنشستگی علی مرادی تا سرانجام هفته معین می گردد که این اتفاق رخ نداد. سپس در دوم اسفند دوباره اظهار داشت که در دو روز آینده بالاخره فدراسیون وزنه برداری از این بلاتکلیفی خارج می گردد اما این دو روز هم به سرانجام رسید و هیچ اتفاق جدیدی رخ نداد.

فدراسیون وزنه برداری در حالی بلاتکلیف است که سال آینده رویدادهای مهمی را در پیش دارد و وزنه برداران کاملاً سردرگم هستند و نمی دانند برنامه فدراسیون برای حضور در این رویدادها به چه صورت است.

بازی های کشورهای اسلامی در مرداد ماه شروع می گردد و گفته می گردد که در 10 وزن برگزار خواهد شد اما معین نیست که وزنه برداری در کدام اوزان نماینده خواهد داشت و مهمتر از همه اینکه کدام یک از وزنه برداران به این رقابت ها اعزام می شوند.

پس از آن در شهریورماه بازی های آسیایی در پیش است که وزنه برداری در این رویداد هم شانس مدال دارد اما باز هم تکلیف نفرات اعزامی به این رقابت ها نامعین است.

از طرفی حاشیه های این فدراسیون همچنان پابرجا است و اختلافاتی که بین بعضی از وزنه برداران با سرمربی و مسئولان فدراسیون وجود داشت همچنان به قوت خود باقی است.

معین نیست سهراب مرادی و کیانوش رستمی در صورت دعوت به اردو حاضر به تمرین در کنار دیگر ملی پوشان می شوند. تعدادی از ملی پوشان مصدومیت دارند که شرایط رسیدگی به آنها هم نامعین است.

مسئله ناراحت کننده این است که علی مرادی به علت اینکه می خواهد بماند، این فدراسیون را در بلاتکلیفی نگه داشته و حاضر نیست از موضع خود کوتاه بیاید. در این میان تنها وزنه برداری است که روزها را از دست می دهد و هیچ برنامه ریزی برای مسابقات سال آینده دیده نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1961

به "وعده های بی خاتمه برای مشخص تکلیف وزنه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های بی خاتمه برای مشخص تکلیف وزنه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید