وبینار عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها برگزار می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، هادی رضایی، معاون پژوهش و فناوری این پژوهشگاه، در این باره گفت: بسیاری از مردم با عصر فضا که از حدود 60 سال پیش شروع شده، آشنا هستند، اما گروه اندکی، شامل متخصصان حوزه صنعت فناوری فضایی می دانند که دوران جدیدی از حیات و تکامل این فناوری با نام Space 4 یا فضای نو شروع شده است.

وبینار عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها برگزار می گردد

وی اضافه کرد: فضای نو در امتداد و همراه با مجموعه تحولاتی است که در موج عظیم تری به نام انقلاب صنعتی چهارم، زندگی بشر را به شکلی اساسی دگرگون خواهد نمود و به ویژه، کل دنیای صنعت و فناوری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

رضایی گفت: با این رویکرد جهانی، استفاده از ظرفیت های دانش و نوآوری ایرانی که همواره در شرایط سخت به کمک صنعت و اقتصاد کشور آمده، نه تنها خالی از فایده نبوده، بلکه یک ضرورت است.

معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران، با اشاره به اهمیت این موضوع یادآور شد: در این جهت، وبیناری با عنوان عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها در پژوهشگاه فضایی ایران برنامه ریزی شده که در روز پنجشنبه 26 تیر امسال برگزار خواهد شد.

رضایی اضافه کرد: در این وبینار عناوینی همچون فضای نو، تعاملات ما و این موج، عصر جدید فضا و نقش آفرینی در آن، تغییرات ساختار تحقیق و توسعه فضایی در عصر جدید فضا و فرصت های ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در عصر جدید فضا، توسط اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و فعالان بخش خصوصی در حوزه فضا مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، شرکت در این وبینار رایگان بوده و به شرکت کنندگان گواهینامه حضور اعطا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1003

به "وبینار عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید