همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول

به گزارش مجله عطر یاس، در موزه مادام توسو استانبول کدام شخصیت ها را خواهیم دید؟

یکی از جذابیت های موزه مادام توسو این است که می توانید با شخصیت های مورد علاقه تان عکس سلفی بیندازید. این مجسمه ها در ابعاد طبیعی هستند و کافیست کمی ژست مناسبی بگیرید تا یک عکس یادگاری جذاب با هنرپیشه یا خواننده مورد علاقه تان بیندازید. هنرپیشه ها و خواننده های ترک در این موزه بسیارند. همینطور فوتبالیست شناخته شده ترکیه یعنی آردا توران. در کنار آنها شخصیت های برجسته تاریخی هم هستند مانند مولانا و آتاتورک و البته معمار سینان که معمار و طراح مسجد ایاصوفیه است.

همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

اگر به برد پیت، دیوید بکهام، انیشتین، کیوانچ تاتلیتو و... علاقه دارید، خودتان را برای ملاقات با آنها در موزه مدام توسو آماده کنید.

هزینه بازدید از موزه مادام توسو چقدر است؟

برای تماشای موزه مادام توسو دو نوع بلیط وجود دارد. یک بلیط معمولی که قیمت آن 50 لیر است و برای بچه های زیر 13 سال قیمتش 10 لیر کم می گردد یعنی 40 لیر. یک بلیط VIP هم وجود دارد که 102 لیر است.

بلیط دیگری هم وجود دارد که 89 لیر است و علاوه بر بازدید از موزه امکان تماشای آکوایوم سی لایف استانبول را نیز خواهید داشت.

خدمات بلیط VIP چیست؟

اگر بلیط VIP تهیه کنید از درب دیگری که خلوت تر است می توانید وارد شوید. همینطور یک کتاب راهنما به همراه یک عکس از خودتان در موزه به شما هدیه می گردد. در کنار این ها هدیه دیگری دریافت می کنید که می تواند تا همواره شما را به یاد این موزه و خاطره سفرتان بیندازد. مجسمه دست تان به شما هدیه بعدی بلیط VIP است. هر فرمی که خواستید با دست تان می گیرید و سپس مجسمه آن را به شما خواهند داد.

چطور به موزه مادام توسو استانبو برویم؟

اگر هتل محل اقامت تان در میدان تکسیم باشید با حدود 10 دقیقه پیاده روی به راحتی می توانید به موزه مادام توسو بروید. این موزه در جاده استقلال قرار گرفته است. اگر در جایی دورتر از میدان تکسیم هستید راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول به شما یاری می نماید خود را به میدان تکسیم و سپس موزه مادام توسو برسانید.

منبع: دالاهو
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 439

به "همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید