نفرات برتر رقابت های مجازی کاتای دختران ساوه معرفی شدند

به گزارش مجله عطر یاس، به گزارش خبرنگاران، مسابقات همزمان با تعطیلی سالن های ورزشی در سراسر کشور به دلیل شیوع موج چهارم کرونا در بستر فضای مجازی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و کمربندهای مختلف برگزار گردید که در نهایت در رده سنی نونهالان (کمربند زرد و نارنجی) کوثر شهسواری مقام نخست را کسب کرد، زهرا مرادی نایب قهرمان شد، آنا رشیدی و نازنین فاطمه فردوسی به طور مشترک سوم شدند.

نفرات برتر رقابت های مجازی کاتای دختران ساوه معرفی شدند

در کمربند (بنفش و قهوه ای) هلیا الیاد در صندلی نخست ایستاد، یگانه عسگری دوم شد، ثنا نظری و عزت پور به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در رده جوانان کمربند (بنفش و قهوه ای) فاطمه اجاقی، فاطمه غلامی و مینا دلدار به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کمربند (مشکی)، معصومه تقی زاده قهرمان شد، معصومه حیدری در صندلی دوم ایستاد و معصومه نظرخانی سوم شد. در کمربند (زرد و نارنجی و سبز)، مهسا رضایی، دیانا توانایی و هانیه زارعی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در گروه رده سنی نوجوانان کمربند (بنفش و قهوه ای)، مینا اکبری قهرمان شد، نفیسه نوروزی نایب قهرمان شد. صدف نظری و نرگس برادران به طور مشترک برسکوی سوم تکیه زدند.

لازم به ذکر است این مسابقات زیر نظر هیأت کاراته شهرستان ساوه برگزار گردید و خانم ها خالونژاد، الحسینی، آقاجانی، مؤمنی و نجفی قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1558

به "نفرات برتر رقابت های مجازی کاتای دختران ساوه معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر رقابت های مجازی کاتای دختران ساوه معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید