مقاله: شهر های کمتر شناخته شده ولی جذاب در کوبا

به گزارش مجله عطر یاس، بیشتر گردشگرانی که به کوبا می فرایند دلشان می خواهد تا تعطیلات خود را در شهر هاوانا، ساحل وارادرو یا جزیره کایو کوکو بگذرانند به همین دلیل شهرهای دیگر جذاب کوبا و تجربه های به یادماندنی زیادی را از دست می دهند. اگر می خواهید کوبای واقعی و ماشین های کلاسیک دهه 50 را لمس کنید راه دیگری ندارید جز اینکه به شهرهای دیگر کوبا هم سر بزنید.

مقاله: شهر های کمتر شناخته شده ولی جذاب در کوبا

در ورودی شهر ماتانزاس تابلویی را می بینید که بر روی آن نوشته به کوبای واقعی خوش آمدید. شاید این شهر کمی با استانداردهای گردشگری فاصله داشته باشد اما در آن می توانید تفریحات زیادی را تجربه کنید. در این شهر به تماشای برترین اجراهای تئاتر کوبا می نشینید، جالب است بدانید که اینجا محل تولد تعدادی از نویسندگان و شاعران معروف کوبا بوده است. اگر به سواحل علاقه دارید و دلتان برای استراحتی دلچسب در سواحل آفتابی لک زده این شهر شما را ناامید نمی نماید چون در سمت جنوبی آن چند تا ساحل خیلی خوب وجود دارد که مردم محلی در آنجا شنا و ماهیگیری می نمایند. همانطور که گفتیم این شهر هنرمندان زیادی دارد پس تعجبی ندارد که در جای جای آن نوای خوش موسیقی را بشنوید.

باراکوآ قدیمی ترین و دورافتاده ترین شهر کوبا در بالای تپه ها و در سمت مرطوب و بادگیر کوه Cuchillos del Toa قرار گرفته است. در سفر به کوبا تجربه این شهر زیبا را از دست ندهید جون جو اسرار آمیز و مردم عجیب آن حتما شما را با ماجراجویی های تازه ای روبرو می نماید. در این شهر جنگل های بارانی با طبیعت بکر خود در انتظار گردشگرانی هستند که به کشف زیبایی های این جنگل ها بفرایند. اگر سری به دهکده های اطراف بزنید در آنجا معماری زیبای کشورهایی را می بینید که زمانی این دهکده ها در استعمار آن ها بوده است. در این منطقه ها بکر و دست نخورده هیچ هتل یا هاستلی پیدا نمی کنید بلکه باید به خانه های کرایه ای افراد محلی بروید. در این خانه ها، مهمان غذاهای خانگی مثل مرغ سرخ شده، خوراک لوبیا و غذاهای دریایی می شوید و از فضای دلفریب این منطقه، آرامش را هدیه می گیرید. در این شهر زیبا، بارش زیاد باران، رودخانه را پرآب و طبیعت را سرسبز نموده است. در سفر به این شهر، قایق سواری در میان صخره های بلند دهانه رود یوموری را از دست ندهید. به بالای کوه بروید تا باغ وحشی را ببینید که شاید هرگز تا به امروز نمونه ای از آن را ندیده باشید: باغ وحش سنگی! در آنجا کشاورزی هنرمند و خوش ذوق، مجسمه 400 حیوان مختلف را از سنگ ساخته که تماشا این همه هنر و ظرافت حتما برای شما لذت بخش خواهد بود.

منبع مقاله: شهر های کمتر شناخته شده ولی جذاب در کوبا

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1723

به "مقاله: شهر های کمتر شناخته شده ولی جذاب در کوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شهر های کمتر شناخته شده ولی جذاب در کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید